Коли люди чують «подкаст», вони думають про аудіо. Коли люди чують «YouTube», вони думають про найбільшу у світі платформу з відео. Але ці два світи не такі різні, як більшість думає, і Ad Results Media вважає, що майбутнє партнерство творців — це поєднання обох.
Вивчення поточної ситуації
Наразі існує понад 2 мільйони активних подкастів, створених різними талановитими авторами, із загальною кількістю доступних 48 мільйонів епізодів подкастів. Але чи вірите ви, що YouTube насправді є найкращим місцем для людей, щоб споживати улюблені подкасти? Насправді 70% всього споживання подкастів припадає на YouTube. Spotify та Apple займають друге і третє місце з 33% і 32% відповідно.
Це означає, що подкасти насправді не лише аудіо. Зараз вже подкасти часто поєднують аудіо-розповідь і відео самої розмови, і сам YouTube подвоює цей імпульс. Платформа нещодавно запустила власний подкаст «Організований Бріттані Люс» (одна ведуча подкасту For Colored Nerds) і створений у партнерстві з National Public Media.
У подкасті обговорюється майбутнє економіки творців і надаються практичні поради творцям щодо максимального використання їхніх каналів, зокрема, як поширювати подкасти через YouTube. Компанія також створила нову керівну роль в організації, якій було поставлено завдання «організувати та керувати величезним вмістом подкастів на YouTube».
Потужне місце для подкастів
Чому YouTube є найпопулярнішим місцем для подкастів? По-перше, це алгоритм YouTube. Подкастери можуть позначати свої епізоди певними темами та іменами гостей, щоб допомогти поширити своїх епізодів. Наприклад, якщо ви ведете подкаст про справжні злочини, ви можете позначити свої епізоди місцеположенням, подібними злочинами, запрошеними ведучими та популярними пов’язаними книгами. Усі ці теги допоможуть знайти ваш подкаст і збільшити кількість ваших передплатників.
Крім того, користувачі YouTube, які запускають подкасти, часто роблять це, щоб охопити нову аудиторію, що, своєю чергою, може принести безпосередню користь вашому бренду. Користувачі YouTube можуть піддаватися типу, і у відповідь деякі створюють суміжні канали для своїх подкастів, які розглядають нові теми та звертаються до нової та іншої аудиторії. І, звичайно, подкастери можуть збільшити свій дохід від рекламодавців або показувати спонсорам дохід від реклами YouTube.
Можливість для брендів
Поєднання подкастів і відео на YouTube також відкриває ряд можливостей для брендів. Ось три:
- Активація кампанії 360. Коли рекламодавці подкастів знаходять кілька хостів, які дійсно працюють для їхніх брендів, їхній апетит робити більше може бути нескінченним. Створення плану кампанії 360 градусів з цими хостами, за допомогою додаткових можливостей, які відкриваються за допомогою включення YouTube та інших ресурсів Google у добірку, може бути саме тим, що прописав лікар щодо рентабельності інвестицій.
- Говоріть і говоріть креативно. Ви знаєте стару рекламну пораду: «Розкажіть їм, що ви збираєтеся їм сказати; потім скажіть їм; потім скажіть їм те, що ви їм сказали». Звучить так, ніби багато говорити про себе. Один із найкращих способів для брендів не бути єдиними, хто говорить про себе, — це співпрацювати з творцями, які люблять бренди, і розповідати власну версію історій брендів. Це одна з причин, чому реклама подкастів настільки ефективна. Тепер додайте можливість також підтримувати ці повідомлення бренду за допомогою візуальних накладок або зображень продуктів на YouTube, і ваш рекламний креатив стане ще більш незабутнім.
- Інкрементальна аналітика. У той час як вимірювальні рішення для реклами в подкастах стають все складнішими зі збільшенням програмного розміщення та використання пікселів, у рекламодавців ніколи не може бути достатньо даних про ефективність. Платформи YouTube надають рекламодавцям можливість доповнювати свої основні звітні дані переглядами відео, коментарями та думками. Інформація є загальнодоступною та безкоштовною для збирання рекламодавцями.
Фото на головній: Jonathan Velasquez
Читайте також:
4 методи, щоб не відставати від тенденцій галузі подкастів
Подкасти: що потрібно для досягнення цілей