Лондонське креативне агентство Don’t Panic співпрацює з благодійною організацією Shelter для бездомних та житлових будинків у емоційному місці, підкреслюючи, що багато людей цього року проведуть Різдво без місця для проживання.
У фільмі глядачі бачать стосунки матері та дочки, які зимового вечора їдуть у своїй машині. У безтурботну хвилину мама починає радісно співати святкову пісню Wham Last Christmas, виявивши, що їхня автомагнітола не працює. Також швидко стає очевидним, що сумки на задньому сидінні — це не подарунки, а речі героїв.
У момент, коли втомлена жінка збирається завершити свій різдвяний спів, донька починає підспівувати, і між ними настає тепла мить, коли обидві співають відому захопливу мелодію і донька дарує мамі маленький подарунок.
Коли машина під’їжджає, з’ясовується, що вони обидві мають провести Різдво у своїй машині, припаркованій на самотній, холодній автостоянці.
«Занедбаний гуртожиток, де вам доводиться ділити кухню та ванну кімнату з незнайомцями, — це не дім. Також не тісна холодна машина в кутку порожньої стоянки. Цей фільм є потужним свідченням стійкості людей, яким ми допомагаємо, які мають справу з травмою бездомності та сподіваються на світле майбутнє», — сказав Енді Харріс, директор зі збору коштів Shelter.
«Наші передові служби наполегливо працюють, щоб допомогти людям, які стикаються з бездомністю, і ми сподіваємося, що громадськість зможе надихнутися цим роликом, аби жертвувати те, що може, цього Різдва, щоб допомогти нам виконувати цю життєво важливу роботу».
За підрахунками Shelter, сотні тисяч людей проведуть Різдво без дому, і більшість із цих людей опиниться в пастці у тимчасових приміщеннях, де їм доведеться спати на старих диванах, або ж на підлозі.
«Ми хотіли протистояти традиційним наративам „ми й вони“, які ви так часто бачите в цьому просторі, і таким чином створити зсув влади в бік людей та притулків, аби допомогти. Ми чули та читали історії деяких людей, які переживали бездомність, щоб переконатися, що наша ідея зможе показати реальність того, що таке бути бездомним цього Різдва, — додав Рік Доддс, творчий партнер Don’t Panic. — Для нас головне було гуманізувати проблему бездомності, зробити її актуальною та певним чином спорідненою, створити емоційну сцену, яка справді резонує».
Читайте також:
Не забудь пром себе! — Prom.ua запустив новорічну рекламу