• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Звіт AppsFlyer та Google: популярність мобільних додатків в Україні зросла на 31%

6 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Звіт AppsFlyer та Google: популярність мобільних додатків в Україні зросла на 31%
Share on FacebookShare on Twitter

AppsFlyer та Google випустили звіт «Екосистема мобільних додатків Центральної та Східної Європи». Дослідники проаналізували понад 1200 додатків та 700 млн завантажень у 8 країнах регіону (Україна, Білорусь, Чехія, Греція, Угорщина, Казахстан, Польща, Румунія) з червня 2020 по вересень 2021 року.

«Звіт демонструє швидкий розвиток ситуації всупереч невизначеності через пандемію та зміни правил конфіденційності (таких як iOS 14.5). Це відкриває реальні можливості для брендів. Інвестування в мобільний маркетинг стає беззаперечним пріоритетом для компаній, які бажають розвивати свій бренд, збільшувати прибуток, підвищувати лояльність та покращувати якість обслуговування клієнтів. Ми пишаємося тим, що об’єднали зусилля з Google, щоб надати компаніям інформацію, необхідну для досягнення успіху в усьому, що пов’язане з мобільними пристроями», — коментує Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД.

Звіт враховує такі фактори, як COVID-19, зростання популярності смартфонів, перспектива впровадження 5G та прогноз збільшення мобільного трафіку в регіоні у 5 разів до 2026 року.

«Центральна та Східна Європа — динамічний регіон із відмінним потенціалом зростання у сфері мобільного зв’язку. Щоб досягти успіху в умовах конкуренції, що постійно зростає, компаніям і маркетологам потрібні інструменти для прийняття рішень на основі даних — чи це розуміння того, на що витратити маркетинговий бюджет або як ефективно монетизувати свою програму», — зазначає Анастасія Бортник, менеджер з розвитку індустрії додатків та ігор Google Україна.

Основні висновки:

  • Кількість інсталяцій додатків збільшилась на 31%;
  • програми контролю фінансів завантажували на 82% більше;
  • e-commerce були на 42% популярнішими напередодні свят.

Додатки стали завантажувати більше і частіше
Згідно зі звітом, загальна кількість інсталяцій додатків в Україні зросла на 31%, а витрати на них — на 42%. Кількість завантажень програм на Android збільшилася на 33%, на iOS — на 19%.

Звіт AppsFlyer та Google

Українці ретельніше контролюють особисті фінанси
Дослідники відзначили зростання установок додатків з контролю особистих фінансів на 82%. Україна лідирує за цим показником серед країн регіону. Основною причиною аналітики вважають вплив COVID-19 на способи взаємодії користувачів з банками та управління особистими коштами.

Активність e-Commerce додатків напередодні святкового періоду
Обмеження, пов’язані з COVID-19, стали стимулом зростання популярності додатків мобільних покупок. З липня 2020 по січень 2021 напередодні свят кількість завантажень додатків для покупок зросла на 63%, а витрати, на них — на 43%.

Розподіл за типом операційних систем
Користувачі Android витратили на 42%, а власники пристроїв на iOS — на 60% більше, ніж минулого року. Понад 20% витрат на обох платформах припало на січень та лютий 2021 р., тобто на святковий період. При цьому з січня по вересень 2021 р. зафіксовано падіння витрат у додатках: на 31% менше в Android і на 46% в iOS.

Зростання доходів від реклами у додатках
Підвищення активності користувача призвело до сплеску доходів від реклами в додатках: він виріс на 288%. У період з квітня по вересень 2021 р. дохід від реклами в додатках на iOS зріс на 9%, на Android — на 31%.

Ознайомитись з повною версією звіту можна тут.


Читайте також:

Чорна п’ятниця 2021 року в українському e-commerce: аналітика AppsFlyer

Теги: інтернетмобільні додаткиринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів
М'язи

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

26 Лютого, 2025

Скільки часу у тебе йде на оформлення контенту? Знайти іконку, вирізати фон, підібрати кольори... І от ти вже витратив кілька годин на дизайн. Але є спосіб працювати швидше — у...

Читати даліDetails

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.