• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Цього святкового сезону Vacasa і Dr. Seuss Enterprises створили печеру Грінча на горі Крампіт

3 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Цього святкового сезону Vacasa і Dr. Seuss Enterprises створили печеру Грінча на горі Крампіт
Share on FacebookShare on Twitter

Наближається сезон відпусток, і, як завжди, Грінч не хоче брати участь у цьому. Не хвилюйтеся, цього року Підлий не вкраде Різдво. Натомість цього сезону він пропонує свою печеру в оренду мандрівникам на відпочинку.

Платформа оренди житла Vacasa і Dr. Seuss Enterprises об’єдналися, щоби створити захоплюючу, обмежену в часі подорож на північ від Who-ville. Бренди співпрацювали з креативним агентством Counsel, щоби створити придатну для життя версію знаменитої печери Грінча. Розташована «три тисячі футів угору, на березі гори Крампіт» (яка, очевидно, знаходиться на околиці Боулдера, штат Юта), гості можуть забронювати печеру Грінча на веб-сайті Vacasa з 3 грудня для проживання до різдвяних свят.

Печера Грінча

Вірно улюбленій розповіді доктора Сьюза, печера матиме всі деталі, які роблять домівку Грінча на горі Крампіт таким знаковим. Резиденція знаходиться в різьбленій вручну печері на узбіччі масивної кам’яної гори, і дизайнери прикрашають це багаторівневе лігво площею 5700 квадратних футів усім, що тільки може уявити шанувальник Грінча, наприклад, кухню, укомплектовану смаженими солодощами, Who-pudding і аварійний тайник Who-hash.

Печера Грінча

«Бренд Dr. Seuss — це розвага. Ми прагнемо створити унікальний досвід Сьюза, який оживить наших героїв та історії новими та інноваційними способами, — сказала Сьюзен Брандт, президент Dr. Seuss Enterprises. — Від надзвичайної кавоварки на кухні та справжнього пудингу Who до спеціального органу в музичній кімнаті. Ми сподіваємося, що ця печера допоможе навіть найприскіпливішим фанатам збільшити своє серце на три розміри, як це було у фіналі відомої історії».

Печера Грінча від Vacasa

Попри те, що бренди оренди на час відпустки мали певні проблеми протягом минулого року через Covid-19, ринок оренди розширився на 46 %, ніж за аналогічний період минулого року. Такі бренди, як Airbnb і Vacasa, користуються перевагами сплеску, пропонуючи безпечні, унікальні враження, які спонукають споживачів розглянути можливість подорожувати під час різдвяних інших свят.

Печера Грінча від Vacasa

«Vacasa — це двосторонній ринок, який пропонує наскрізне управління для власників будинків, тому це партнерство стало для нас дуже цікавим способом охопити обох наших клієнтів у цей святковий сезон», — каже Еллісон Лоурі, головний маркетинговий директор Vacasa.

Печера Грінча від Vacasa

«У нас була можливість співпрацювати з Dr. Seuss Enterprises, щоби дати шанувальникам Грінча можливість зануритися в побут улюбленого героя, а також створити історію, яка демонструє наш високий підхід до догляду за домом — навіть скептично налаштований містер Грінч довіряє нам піклування про свій будинок».

Джерело


Читайте також:

LEGO запускає лінійку дерев’яних меблів, схожих на кубики конструктора

Теги: креативрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.