• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Вгадай фільм: до Дня боротьби зі СНІДом Sidaction нагадує, які сцени у фільмах часто «забувають»

3 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

До Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, який відзначають щороку 1 грудня, французька громадська організація Sidaction запустила інформаційну кампанію для молоді. Мета її — запобігти інфікуванню і розширити шкільні програми сексуальної освіти у часи, коли тести на СНІД/ВІЛ мало хто робить, адже вся увага звернена на зовсім іншу кризу громадського здоров’я.

Щоб просвітити молодь, агенція The Good Company створила кампанію під назвою Unforgettables. Це — своєрідна гра «вгадай фільм» від Sidaction, де сцени використання кондомів було додано до сцен сексу з культових фільмів та серіалів.

Як показують дослідження, 13% нових випадків інфікування ВІЛ виявляють у тих, кому ще немає 25 років. І ця сумна статистика ось уже кілька років лишається незмінною.

Флоренс Туне, гендиректорка Sidaction, пояснює: «Молодь не так вже й багато чує про ВІЛ, особливо у школах. В теорії сексуальна освіта є обов’язковою, але на практиці її надають не надто добре».

Принаймні, як показало опитування молоді, проведене IFOP для Sidaction, 33% респондентів переконані, що вони надто мало знають про ВІЛ/СНІД. І лише 34% завжди використовують кондом.

З огляду на такий брак обізнаності, Sidaction і The Good Company й створили свою просвітницьку гру, додавши одну дуже важливу річ у сцени сексу у відомих фільмах.

«Титанік», «Сутінки», «Матриця»… У багатьох відомих фільмах є доволі впізнавані сцени сексу. Проте є один момент, про який творці фільмів часто забувають. Тому організація Sidaction і вирішила зробити ці пам’ятки кінематографу трохи відповідальнішими та інформативнішими.

Зараз молодь насолоджується безпрецедентним доступом до фільмів та серіалів, якщо не в кінотеатрах, то онлайн. Проте у всіх цих незабутніх і малореалістичних сценах сексу, які ми бачимо на екрані, ми майже ніколи не бачимо, щоб персонажі використовували кондоми або якісь інші засоби захисту, хоча це є найефективнішим способом убезпечити себе від інфікування ВІЛ.

В грі Unforgettables молоді пропонується вгадати фільм, до якого належить буцімто «забута» сцена. Такий от ігровий формат для дуже важливого послання.

Перевірити власну обізнаність можна на сайті кампанії: www.unforgettables.fr.

Джерело


Читайте також:

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД.

Теги: здоров'якіносоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.