Інді-агенція Little Big Engine створює незвичний ролик-детектив для збільшення продажів бренду Kizik hands-free.
Рекламні ролики, робоча конячка старої школи в рекламному світі, пройшли довгий шлях від класичної — і багато пародійованої — формули Рона Попейла, яка зазвичай включала захоплену крилату фразу: But wait, there’s more!
Прикладом є кампанія Kizik hands-free, бренду взуття для електронної комерції, який починає свій найбільш значний маркетинговий поштовх на сьогодні. У рамках цифрових зусиль бренд скидає розширену рекламу, наповнену жартами та оформлену як поліцейське розслідування.
2,5-хвилинний твір живе поряд із 60-секундним роликом і розширює його фізичну комедію, створюючи навколо нього нетрадиційний рекламний ролик. Над роликом працювала незалежна агенція Little Big Engine, яка отримала завдання Kizik після рецензування.
У рекламі все ще є невелика гіпербола в стилі Popeil — слоган The Easiest Shoes You’ll Ever Put On, — але в рекламних роликах використовується сучасний підхід до продажу взуття, орієнтованого на дизайн.
«Ми хотіли дослідити розповідь про бренд і визначити, чи зможе він працювати так, як традиційний маркетинг прямого реагування, який ми робили в минулому», — розповідає Бретт Свенсен, віце-президент з маркетингу Kizik.
Hands-free
Однохвилинна версія The Easiest Shoes показує, що відбувається зі споживачем, який намагається вдягнути кросівки руками, хоча бренд упаковка попереджає про hands-free. Зненацька з’являються руки невідомих людей, котрі починають давати ляпаси чоловікові.
Далі ситуація перетворюється на повномасштабну бійку — герой відбивається від кулаків кросівками, а потім ненавмисно наступає в один з черевиків і відчуває, як він просто та щільно вдягнувся.
«Кожен має можливість вчитися, коли справа доходить до використання нових технологій, — сказав у заяві Блейк Браун, віце-президент з бренду та креативу Kizik. — Тому ми й вирішили вивести технології hands-free для взуття веселий рівень реклами».
Для реклами прямого реагування Little Big Engine використав затиск і вставив у суміш пару знесилених поліцейських детективів, щоб з’ясувати, хто ж бив хлопця.
За словами Брандта Льюїса, засновника та виконавчого креативного директора, Little Big Engine створювала атмосферу The Office, маючи на меті розповісти історію, «яку було смішно розповідати».
Кампанія з’явилася на платформах Facebook, Instagram, YouTube, Pluto, Sling, Tubi, Fubo.
Читайте також:
Discovery+ запускає нову рекламну кампанію, аби довести, що хейтери неправі