• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Обкладинка журналу збільшила на 500% кількість дзвінків на гарячу лінію

2 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Обкладинка журналу збільшила на 500% кількість дзвінків на гарячу лінію
Share on FacebookShare on Twitter

Laisha та агентство Havas Tel Aviv прагнули допомогти більшій кількості ізраїльських жінок дізнатися про послугу, яка існує.

Незалежно від того, займаєтеся ви маркетингом чи видавництвом, ваша мета — привернути увагу та досягти утримання. Ви хочете, щоб ваша аудиторія помітила те, що ви показуєте, і якомога довше зберігала це в їхній пам’яті.

Агентство Havas Tel Aviv вирішило використати ці навички для цілодобової гарячої лінії щодо домашнього насильства, якій, на думку прихильників, не вистачає рекламної уваги, необхідної для охоплення нужденних ізраїльських жінок.

«Рекламна індустрія чудово справляється з тим, щоб номери телефонів комерційних компаній застрягли в наших головах назавжди, — сказав Daniel Bnaya, креативний директор Havas Tel Aviv. — Але як щодо дійсно важливих цифр? Такі, які можуть врятувати життя, як цілодобова гаряча лінія для жінок, які страждають від домашнього насильства, *6724?»

Тож агентство співпрацювало з популярним жіночим журналом Laisha, щоб створити обкладинку з великими білими цифрами на чорному фоні.

Залишок тексту на обкладинці пояснював: «Для жінки, яка страждає від домашнього насильства. Ви не самотні. Анонімна гаряча лінія доступна цілодобово всіма мовами».

An Abuse Hotline's Calls Soared 500% After This Cover Ran

«Коли ми зрозуміли, що більшість жінок в Ізраїлі навіть не знають про існування цього номеру, ми вирішили використовувати обкладинку журналу Laisha, найпопулярнішого жіночого журналу в Ізраїлі, як масовий медіа-канал для розповсюдження *6724 в Міжнародний день боротьби проти насильства над жінками».

Цей крок став першим випадком за свою 75-річну історію, коли журнал відмовився від свого звичайного шаблону обкладинки, щоб показати лише номер гарячої лінії.

Протягом тижня обкладинка збільшила кількість дзвінків на гарячу лінію на 500%, повідомляє Havas Tel Aviv. Органічне висвітлення обкладинки в ЗМІ оцінили в 1,2 мільйона доларів.

Трек «1-800-273-8255»

У 2017 році американський репер Logic так само присвятив назву своєї новітньої пісні Національній програмі запобігання самогубствам (NSPL). Його трек «1-800-273-8255» досяг 3-го місця в Billboard Hot 100 і був номінований на «Греммі».

Adweek назвав партнерство Logic з NSPL, яке включало PSA, однією з найкращих реклам у 2017 році.

Джерело


Читайте також:

«Річ у тім». Кампанія за те, щоби про домашнє насильство нарешті говорити вголос

Шість кампаній з добірки Cannes Lions, присвячених боротьбі з домашнім насильством

Теги: креативновинисоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.