• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

KLM подарувала посадковим талонам нове життя, а дітям — розмальовки

2 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
KLM подарувала посадковим талонам нове життя, а дітям — розмальовки
Share on FacebookShare on Twitter

Після перельотів у пасажирів завжди на руках залишаються посадкові талони, які їм більше не знадобляться. Раніше їх просто викидали, але KLM Ukraine вирішила подарувати їм нове життя. Так в аеропорту «Бориспіль» з’явився спеціальний контейнер, де мандрівники могли залишати свої посадкові талони, щоб долучитися до доброї справи.

Всі талони з контейнера відправили на перероблення, завдяки чому були створені розмальовки для дітей з українських дитячих будинків. У такий спосіб авіакомпанія допомогла дітям та сприяла зменшенню відходів.

KLM

«Ми дуже раді, що клієнти підтримали нашу ідею, і вдячні кожному пасажиру. Разом нам вдалося зробити дітей трішки щасливішими, і це неймовірно. Після такого успіху ми не збираємося зупинятись і плануємо ще більше соціальних ініціатив, які ви зможете побачити вже зовсім скоро», — сказав Ерік Анконетті, генеральний менеджер Air France KLM у країнах СНД.

KLM

За місяць в аеропорту Бориспіль пасажири зібрали 10 кілограмів талонів у рамках акції «Щастя прилетіло». Завдяки цьому KLM зробили унікальні розмальовки, які отримали:

  • Дарницький дитячий будинок-інтернат;
  • Київський обласний дім дитини;
  • Київський міський будинок дитини ім. М. М. Городецького;
  • Дитячий центр «Моя сім’я»;
  • Дитячий будинок «Чебурашка»;
  • Дім дитини «Сонечко»;
  • Дитяча лікарня «Охматдит».

Екологічна відповідальність — ключовий напрям діяльності KLM

У 2019 році компанія представила свою ініціативу «Fly Responsible», покликану перетворити KLM у більш екологічну авіакомпанію. Окрім оновлення авіаційного парку, новий підхід передбачає розширення виробництва та використання SAF (екологічного авіаційного пального).

Амбітна кліматична політика залежить від злагодженої співпраці з галузевими партнерами, урядами та науковими установами. Тож KLM має досягти домовленостей, які підтримають інновації та енергетичний перехід.

Попри величезний вплив COVID-19, екологічність залишається для KLM пріоритетом. У 2021 році компанія додала до свого авіаційного парку перший із 25 нових Embraer 195-E2. Цей літак виділяє на 31% менше CO2 в розрахунку на одного пасажира, ніж його попередник. KLM також брала участь у випробуваннях екологічно безпечного пересування та здійснила перший у світі комерційний політ на паливній суміші, що містить синтетичний гас.

Нещодавно KLM взяла на себе зобов’язання щодо скорочення викидів CO2, спеціально розроблене для авіаційної галузі в межах ініціативи «Science Based Targets». Це допоможе привести цілі перевізника у відповідність до Паризької кліматичної угоди, покликаної обмежити глобальне потепління значно нижчим показником, ніж 2°C, у порівнянні з доіндустріальним рівнем.

«Підвищення екологічності наших операційних процесів — також є важливим моментом. Наприклад, ми переробляємо відходи із салону, зокрема й пляшки, і робимо з них нитку для наших 3D-принтерів. А принтери ми використовуємо для виробництва інструментів, які полегшують і пришвидшують обслуговування наших літаків», — додав Ерік Анконетті.

Здійснюючи послідовну й продуману екологічну політику протягом багатьох років, KLM заохочує пасажирів і місцеві представництва по всьому світу долучатися до ініціатив у сфері корпоративної соціальної відповідальності.

KLM

У 2021 році KLM Ukraine ініціювала висадження дерев «liriodendron tulipifera» у «Добропарку», а у 2015 році подарувала кільком дитячим будинкам сучасні велосипеди.


Читайте також:

Місія — зелене майбутнє: чому бізнесу так важливо бути екосвідомим?

Теги: благодійністьекологіясоціальна відповідальністьсуспільствотранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.