• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Журнал Ordinary випускає свій десятий і останній номер, присвячений одній постійній реліквії

1 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Журнал Ordinary випускає свій десятий і останній номер, присвячений одній постійній реліквії
Share on FacebookShare on Twitter

Засновники Max Siedentopf і Yuki Kappes представляють свій останній випуск журналу Ordinary, у якому учасникам пропонують скромний компакт-диск.

2005 рік; ви щойно отримали нагороду Now That’s What I Call Music за те, що ви успішно склали іспити. Ви вставляєте його в радіо, закриваєте кришку та натискаєте кнопку «Відтворити». Гвен Стефані проголошує: «Угу, це моє лайно». Життя чудове.

Хто міг забути чарівність компакт-диска, його дратівливу тенденцію дряпатися і більше ніколи не працювати, час, витрачений на пошук потрібного футляра у ящику для рукавичок лише для того, щоб знайти потрібний компакт-диск, якого немає в його футлярі, або на гортання цих гігантських і нескінченні шкіряних органайзерів для компакт-дисків. Сьогодні журнал Ordinary збереже ці спогади своїм десятим і останнім номером, який зосереджений навколо компакт-диска.

Ретро-штуковина підкреслює та переосмислює понад 30 художників, багато з яких були фаворитами журналу, з’являлися в попередніх випусках, а також запрошували нових талантів заповнювати сторінки журналу. Ordinary напрочуд тонкий для тексту, але наповнений зображенням, без зайвих наворотів і театральності, вибираючи прості макети та сміливі кольори із заповненими сторінками та двосторінковими розворотами. Передня частина журналу завжди містить об’єкт, навколо якого зосереджено цей випуск.

ordinary-cd-publication-itsnicethat

У попередніх випусках головними героями шоу були туалетний папір, шкарпетки та повітря. І в останньому випуску був тампон. З самого початку «Ordinary як проєкт був неймовірною подорожжю, — каже художник Max Siedentopf, засновник Ordinary. — Загалом працюючи з понад 300 відомими та амбіційними митцями з усього світу, надихаючи художників та читачів завжди знаходити зайве у їхньому звичайному оточенні, — продовжує засновник, — було чудово бачити всі інші проєкти, які виникли в Ordinary».

Останній випуск, зазначає Siedentopf, присвячений одному з «найзвичайніших об’єктів навколо, об’єкту, який часто також з’являвся як додатковий елемент на обкладинках журналів, але який останніми роками почав зникати з нашого повсякденного життя».

ordinary-cd-publication-itsnicethatordinary-cd-publication-itsnicethat

Серед виконавців номеру Thomas Albdorf, Polly Brown, Bobby Doherty, Sebastian Lager, Chris Maggio, Charlotte Rutherford та Yumiko Utsu й багато інших.

CD-випуск Ordinary буде доступний онлайн відсьогодні, 1 грудня.

ordinary-cd-publication-itsnicethat
ordinary-cd-publication-itsnicethatordinary-cd-publication-itsnicethatordinary-cd-publication-itsnicethat
ordinary

Джерело


Читайте також:

Вийшов подкаст про культовий дніпровський журнал «НАШ»

Зелені ідеї: обкладинки журналу показують оригінальну красу в умовах кліматичної кризи

Теги: журналкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.