Агенція 22feet Tribal Worldwide India створила для Netflix промокампанію, присвячену її новому сповненому екшену голлівудському блокбастеру «Червоне повідомлення» (Red Notice). Кампанія #StealersKeepers запросила індійських фанатів фільму й собі відчути трохи адреналіну в магазині Red Notice Shop, де все можна було отримати абсолютно безкоштовно. Якщо ви, звісно, могли це вкрасти.
Магазин Red Notice Shop було втілено в життя в Мумбаї на локації в 300 м2 в торгово-розважальному центрі Phoenix Palladium. Цей своєрідний «магазин» було обладнано лазерами, сенсорами, кодовими замками, камерами CCTV, сигналізаціями, а патрулювали його професійні охоронці. Завданням фанатів фільму було успішно провернути пограбування в цьому Red Notice Shop.
Серед речей, виставлених на покражу, були як різний мерч і гаджети, так і три яйця Фаберже, які можна було побачити в самому фільмі. Всередині кожного такого яйця сховали ексклюзивну винагороду для наймайстерніших викрадачів.
Ось таким роликом фанатів повідомили про відкриття Red Notice Shop, викликавши чимале зацікавлення з боку глядачів.
Ролик доповнили короткі кумедні тьюторіали з актором Джаавідом Джаафері та комедіанткою Прашаті Сінгх. Переглянути їх можна ось тут, в інстаграмі. У відео цей творчий дует відчайдушно намагається обійти системи безпеки, щоб таки вкрасти яйце Фаберже. Їм це не те щоб вдається, але виглядають такі спроби кумедно.
Дебашиш Гош, креативний директор 22feet Tribal Worldwide, так розповів про задум кампанії: «Більшість глядачів фантазують, уявляючи себе в ролі улюбленого персонажа з фільму або в центрі найцікавішого для них сюжету. Ми хотіли допомогти їм в цьому так, як цього ніхто не очікував. Тож ми облаштували магазин спеціально для викрадачів, який працює за принципом «що вкрав — те твоє», якщо тільки вас не застукають на гарячому. Але навіть якщо застукають — принаймні за ґрати ви не потрапите. В будь-якому разі така активація лишає по собі незабутнє враження і добре закарбовує в пам’яті фанатів і Netflix, і фільм Red Notice».
Працював такий оригінальний магазин впродовж кількох днів, з 25 по 28 листопада 2021 року.
Читайте також:
Примусове радіомовчання: Netflix посадив любителів поширювати спойлери на літак.
Демон стежить за вами: білборд Netflix лякає італійських перехожих.