Після свого дебютного документа The Man Who Walked Around the World, прем’єра якого відбулася у 2020 році, бренд, який належить Diageo, у партнерстві з нігерійсько-американським режисером Амарачі Нвосу випустив The Ones Who Keep Walking.
У 50-хвилинному документальному фільмі виступають понад 20 африканських художників, серед яких репер Сампа Великий, танцюрист Камо Мфела, фотограф Джеймс Барнор і модельєр Лоза Малеомбо.
Нвосу, який увійшов до списку Forbes 30 under 30, режисер фільму, де в інтерв’ю віч-на-віч, досліджуються пристрасті, проблеми та культуру кожного художника.
Продюсерська група, яка створила перший документ Джонні Уокера, Something Originals, продюсувала фільм разом із командою з понад 200 африканських талантів.
Серед інших африканських артистів, які були представлені, — зірка соціальних мереж CKay з Нігерії, продюсер DJ Nandele з Мозамбіку, творчий колектив Urban Pitchaz і Bose Ogulu AKA Mama Burna.
Нвосу сказав, що документальний фільм «став можливість розповісти історію, яка переосмислює те, як ми бачимо Африку та творче відродження».
Джоанна Даллі, глобальний маркетинговий директор Johnnie Walker, сказала: «Нвосу — це той, чия пристрасть до соціальної інтеграції, рівності та представництва справді резонувала з нами, і ми сподіваємося, що люди відчують натхнення продовжувати робити сміливі кроки після перегляду наших документальних фільмів».
Вона додала: «У Johnnie Walker ми завжди прагнемо відзначити історії тих, хто робить сміливі кроки, аби зробити життя багатшим. Ті історії, які так часто демонструють потужний дух зухвалого оптимізму, є ідеальним втіленням нашої філософії Keep Walking — ідеї, яка зараз відчувається неймовірно актуальною у світі».
Johnnie Walker уклав угоду з супутниковою компанією DSTV на південь від Сахари щодо трансляції фільму на своїх каналах, включаючи Africa Magic Family, Maisha Magic East, Zambezi Magic, Mzansi Magic, Mzansi Wethu, Channel O і TV5 Monde, що належить Canal+.