• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Настав час вивчити вплив TikTok на здоров’я

30 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Настав час вивчити вплив TikTok на здоров’я
Share on FacebookShare on Twitter

За останні кілька років люди масово завантажували TikTok, але дослідити потенційний вплив гіганта соціальних мереж на здоров’я не встигають. Попри те, що TikTok зараз налічує понад 1 мільярд користувачів, дослідники охорони здоров’я знають дуже мало про те, який вплив він може мати на здоров’я користувачів платформи (переважно молодіжну аудиторію). Це викликає занепокоєння, оскільки дослідники знають, що платформи соціальних мереж можуть бути шкідливими, особливо для здоров’я деяких груп підлітків.

«Платформа настільки масштабна, але наукових досліджень щодо неї майже немає», — каже Marco Zenone, дослідник політики охорони здоров’я з London School of Hygiene & Tropical Medicine.

Zenone вважає, що дослідникам необхідно терміново почати з’ясовувати, чи є у TikTok подібні проблеми з іншими платформами, наприклад, руйнування психічного здоров’я деяких дівчат-підлітків і неспроможність уповільнити теорії змови. Ось чому разом зі співавторами на початку цього місяця він опублікував запропоновану програму досліджень, в якій окреслив області, які необхідно досліджувати експертам. Вони включають те, як на платформі представлено вживання алкоголю та вейпінгу, медичні поради, які надають користувачі, які стали більш актуальними через дезінформацію про COVID-19, а також політику модерації. Вони також стурбовані тим, що відбувається з користувачами, коли відео з особистими, делікатними історіями стають вірусними, і чи платформа має такий же вплив на психічне здоров’я підлітків, як Instagram.

«Дослідження дуже відстають, враховуючи, яке охоплення має TikTok», — каже Zenone.

The Verge поговорив із Zenone про запропоновану ним програму та чому дослідження впливу TikTok на здоров’я має значення. Це інтерв’ю було злегка відредаговано для ясності.

Чому ми знаємо замало про вплив TikTok на здоров’я?

Я думаю, що платформа швидко набула популярності, і дослідження не змогли наздогнати її. Тож зараз ми знаємо, що TikTok має 1 мільярд користувачів, і ми бачимо, що багато досліджень, які виходять, все ще проводяться у Facebook, Instagram та пов’язаних платформах, але ще не змінилися в TikTok. Нас, як дослідників охорони здоров’я, це хвилює, тому що ми бачили, що відбувалося в минулому, коли це не контролювали.

Що ви в результаті визначили як важливі галузі для вивчення і чому вони такі ключові?

Деякі з речей, які ми позначили, — це лише деякі проблеми, з якими ми мали справу на інших платформах соціальних медіа, і були задокументовані проблеми на інших платформах, але які ми ще не розглядали в TikTok. Так, наприклад, реклама шкідливих для здоров’я продуктів — такі продукти, як Juul, поширювалися в Instagram швидше, ніж дослідники здоров’я могли вивчити, як розширюється розмова. Це одна з причин, чому ми повинні бути активними в таких дослідженнях і документувати те, що відбувається навколо платформи.

Багато людей також дають поради щодо здоров’я на платформі, але ми насправді не знаємо про якість порад щодо здоров’я. Доступні дослідження говорять нам, що коли хтось має повноваження говорити на певну тему, вони зазвичай точні. Але якщо ви вводите конфлікт інтересів, наприклад, хтось продає продукт, якість знижується. І це може викликати занепокоєння залежно від того, як хтось використовує цю інформацію про здоров’я.

Ми також знаємо, що дезінформація є проблемою в соціальних мережах, але ми не знаємо її масштабу в TikTok. Нам також потрібно розглянути питання поширення ненависного або делікатного контенту в TikTok. Маючи мільярд користувачів, ми повинні запитати, наскільки добре його модерування насправді.

Чи подібні ці запитання до тих, які ми ставимо на інших платформах соціальних мереж, чи тут є щось унікальне в TikTok?

Основна відмінність, яку я бачу, полягає в тому, що TikTok дійсно має можливість вчитися у Facebook, Instagram та інших соціальних мережах. Недоліки задокументовані. Тож головне — це новизна. Соціальні медіа зазвичай стикаються з однаковими проблемами на різних платформах, навіть якщо вони різного масштабу. Це одна з причин, чому нам потрібно провести дослідження і подивитися, що відбувається.

База користувачів TikTok також дещо відрізняється. На платформі багато молодих людей, і я думаю, що ми повинні пам’ятати про це, проводячи дослідження.

Чому так важливо розуміти TikTok?

Ми вважаємо, що TikTok існуватиме досить довго. І ми знаємо, що більшість людей, які користуються ним, — молоді люди. Тож мова йде лише про те, щоб зробити TikTok максимально безпечним.

Я вважаю, що ми повинні тримати TikTok підзвітним. І один зі способів, яким ми можемо це зробити, — переконатися, що ми тримаємось в курсі того, що відбувається на платформі.

Джерело


Читайте також:

Head of PR NGN.agency Ярослав Білодо про бізнес PR у TikTok

Netflix запускає функцію в стилі TikTok для дітей

Теги: маркетинг і комунікаціїсоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.