Привіт, земляни! Агенція «Небо» не зраджує традиціям, тому усією командою відібрали свіжі культурні тренди, які можна використати у роботі над вашим брифом. Новий випуск колонки «Nebo на культурній орбіті» готовий, тож полетіли читати!
Послухати подкаст «Nebo на культурній орбіті» можна на:
Без мистецтва нікуди
Команда дизайнерів з Брукліну MSCHF виставила на продаж тисячу робіт Енді Воргола в рамках проєкту «Музей підробок», проте лише одну з них створив сам художник у 1954 році. Решта 999 картин були точними репліками, які творчий колектив відтворив за допомогою роботизованої руки власного виробництва. Такою ініціативою MSCHF прагне знищити дані про походження роботи та фактично прирівняти її до підробок.
Google вирішив дивитися на живопис під іншим кутом, тому запустив програму Pet Portraits. У ній користувач зможе сфотографувати свого улюбленця, знайти його двійників на полотнах відомих художників та більше дізнатися як про твір, так і про автора.
Переконані, що зовсім скоро один з брендів корму для домашніх тварин ситуативно відреагує на нову фічу Google.
LEGO вже давно стало частиною культури, а вміння збирати величезні інсталяції — справжнім мистецтвом. Круто, що напередодні новорічних свят, компанія випустила набір, присвячений культовій стрічці «Сам удома». Цікаво, що автором конструктора став українець Алекс Сторожук. Новинка складатиметься з майже чотирьох тисяч деталей, а його вартість сягатиме $250.
Вважаємо, цей набір найкращим, що сталося з франшизою «Сам удома» після виходу добре відомого вам рекламного ролика.
Соцмережі не здають позиції
Київський міжнародний інститут соціології провів опитування і дізнався, що найпопулярнішим додатком для спілкування серед усіх вікових категорій залишається Viber. Застосунок встановлено у 73,6% українців. А як же Telegram? Фаворит молоді посів третє місце в списку — ним користується майже 32% українців.
На другу ж сходинку рейтингу потрапив Facebook Messenger — його використовують 42,7% опитаних.
До речі, про Facebook. З 19 січня 2022 року в соцмережі більше не можна буде налаштувати таргетинг за параметрами, пов’язаними з расою, релігією, сексуальною орієнтацією та здоров’ям. Таке рішення було прийняте через шквал критики у бік компанії внаслідок скандалу Facebook Papers.
І ще два слова про соцмережу Цукерберга. У Мексиці журналістів продовжують вбивати після публікацій на Facebook. Лише за 2021 рік у країні від рук злочинців загинуло 8 працівників ЗМІ.
У розрізі цієї новини хочемо пригадати кейс #StillSpeakingUp, що взяв не одну нагороду на міжнародних рекламних фестивалях. Ідею вважаємо класною, але, на жаль, неефективною.
Думаймо про майбутнє
Компанія Apple вводить програму, завдяки якій після смерті користувача доступ до його акаунту в iCloud зможуть отримати довірені особи. Програма Digital Legacy дозволяє вибрати до п’яти людей, а для її активації знадобиться свідоцтво про смерть і ключ доступу.
Запровадження подібної функції є дуже логічним рішенням, адже людина залишає після себе на Землі величезний цифровий слід. Що з ним робити залишається відкритим питанням. Свої роздуми щодо цього філософ Патрік Стокс виклав у книзі «Digital Souls: A Philosophy of Online Death».
Якщо захочете почитати дану роботу, то одразу йдіть на Amazon, позаяк в Україні знайти книгу дуже складно.
Секс і маркетинг
Поговорімо про секс. Компанія Dame, що займається виробництвом секс-іграшок для жінок, виграла суд і тепер може розміщувати рекламу своєї продукції в нью-йоркському метро. Судова тяганина з Metropolitan Transit Authority тривала майже 3 роки, та все ж недарма. Відтепер у підземці NY можна буде зустріти ось такі постери.
Секс-туризм заважає екосистемі у заповіднику Маспаломас на Канарських островах. Іспанські дослідники встановили, що туристи завдали шкоди восьми видам рослин, три з яких ростуть лише на цій території.
Облаштовуючи місця для інтиму, відвідувачі топчуть рослинність, смітять та використовують дюни як туалет. Ящірки Гран-Канарії сприймають використані презервативи за медуз, намагаються їх з’їсти та помирають. Коротко кажучи, суцільний негатив.
А от позитивна ідея, пов’язана із сексом, з’явилася у США. Приватна авіакомпанія з Лас-Вегасу запустила рейс Love Cloud для занять коханням у небі. Піднявшись у повітря, пілот надягає шумозахисні навушники та літає над містом.
45 хвилин такого секс-чартеру обійдуться пасажирам у 995 доларів, а півтори години — у 1495 доларів.
Компанія обіцяє повну конфіденційність, а пілот жартома каже: «Мене ніколи не запрошували приєднатися до веселощів. Я люблю секс, але небо люблю більше».
Nebo і небо
От і ми любимо небо, тому завжди намагаємося знайти щось цікаве, пов’язане з ним. Цього разу хочемо показати вам картину художника Джефрі Гібсона, на якій він зобразив наш слоган.
Перед тим, як закрити сторінку зі статтею, прослухайте новий випуск подкасту та завітайте на наш сайт. Зустрінемося за декілька днів до нового року у святковому випуску «Nebo на культурній орбіті». Бувайте!
Читайте також:
Nebo на культурній орбіті: про тренди TikTok, пиво за старі ґаджети та магнітосферу Меркурія