• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Giorgia Lupi розповідає історію свого життя, використовуючи дані, зшиті вручну

29 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Giorgia Lupi розповідає історію свого життя, використовуючи дані, зшиті вручну
Share on FacebookShare on Twitter

Інформаційний дизайнер і партнер Pentagram Giorgia Lupi наповнила блокнот Moleskine «візуальним архівом» її спогадів, зшивши понад 14 000 стібків, щоб представити кожен день її життя.

Проєкт під назвою «Книга життя» був створений для Moleskine Foundation і складається з трьох блокнотів, які Lupi розібрала, а потім зшила у книжку в стилі акордеону. Потім вона взялася додавати один білий стібок на кожен день свого життя від народження, додаючи другий стібок кольоровою ниткою, щоб позначити віхи.

Колірний код, показаний на початку книги, пропонує путівник до важливих моментів, які дизайнерка вирішила відзначити. Жовтий символізує досягнення в житті, червоний — кохання, рожевий — події у світі, які мали значний вплив на Lupi, а синій — великі подорожі. Чорний і червоний хрестики позначають втрати та розриви відповідно.

«Тема, яку запропонував Moleskine, була: «Що спочатку?», — каже Lupi про проєкт, який стане частиною колекції Moleskine Foundation разом із записними книжками тисяч інших художників і дизайнерів.

«У той час, коли мені мало виповнитися 40 років, я вирішила використати зошити, щоб поміркувати про своє життя… Я хотіла зафіксувати все своє життя на папері та нитках — обидві ключові події, які я відчувала, були ключовими для траєкторії мого життя і повсякденності».

Lupi описує цей процес як «трудомістку вправу на рефлексію», кажучи, що оглядаючись на минулий час і фізично відзначаючи кожен день, вона могла поставити собі питання, хто вона є і що сприяло цьому.

«Я спостерігаю за даними, збираю їх й вірю в те, що підрахунок чогось має значення, — додає вона. — Витрачати час і зусилля на своє минуле — це особливо потужна форма самосвідомості. Це вправа для документування існування, запису часу, подій і місць, які роблять наше життя таким, яким воно є. Я розглядаю це як засіб для розмови, початок розмови, оскільки я бачу всі форми даних».

Це не перший раз, коли Lupi експериментує з аналоговими способами подання даних, попередньо створивши Dear Data — річний експеримент, у якому вона обмінювалася листівками з намальованою графікою та статистикою з колегою-дизайнером Stefanie Posavec.

Джерело


Читайте також:

«Важливо створювати якісний контент для себе про своїх». Продюсерка Кармаліта Катерина про створення українського культурного продукту

Теги: артграфікакреативмистецтво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.