• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інтерв'ю

«Я хочу робити музичне дійство із сюжетом та ідеєю»: скрипалька Касіян Діана про створення проєкту KaDi (dancing violin)

26 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Перший в Україні проєкт, котрий поєднує гру на скрипці й танець. Ціле дійство, що відбувається на сцені та аудиторія, яку захоплює незвична класична музика у поєднанні з сучасним звучанням, українською автентикою та східними мотивами. Засновниця і фронт violin проєкту KaDi Касіян Діана розповідає про поєднання мов музики та хореографії, творчий шлях і новий жанр музики.

Як народився проєкт KaDi?

Із самого дитинства я захоплювалася британською скрипалькою Ванессою Мей більше, ніж класичними виконавцями. Звичайно, ані викладачі музичної школи, ані батьки, ба навіть музична сфера не ставилися до такого серйозно. Подейкували навіть, що Ванесса просто не вміє грати, тому й вирішила танцювати. А я лише з віком зрозуміла, наскільки добре вона насправді грає. Техніка у неї на високому рівні. Просто вона хотіла чимось відрізнятися і зрозуміла, що звичайним класичним виконанням не зможе стати індивідуальною. За це їй уклін, адже у 90-ті — це було дивом.

Згодом я забула про свої захоплення, класика забрала всі мої думки під час навчання в музичній школі, училищі та консерваторії. Утім, скованість виконання була для мене нетиповою. Мені завжди кортіло додати більше емоцій, експресії, рухів. Часто викладачі стримували мене й казали: «Діано, не рухайся. Стій рівно, ти ж не маятник». Мене це трішки засмучувало, і ще тоді я розуміла, що класична музика зі мною не назавжди. Я дивилася на скрипалів з електронними скрипками з деякою заздрістю, адже можливості купити собі таку не було. До того ж окрім електроінструменту треба було ще десь шукати, або записувати фонограми для пісень, а в той час це не було в такому легкому доступі, як зараз.

У консерваторії вільного часу взагалі не було. Постійно займалась, вчила програми на спеціальність та на інші музичні дисципліни. Уж після завершення консерваторії, я почала займатися латиноамериканськими танцями, де повернула собі впевненість, пластику та відчуття свого тіла. Після цих занять у мене й почали з’являтися ідеї, чому б не поєднати два напрямки, які мені дуже подобаються: танці та скрипку. Тоді я випадково побачила концерт американської скрипальки Ліндсі Старлінг. Я закохалася у її творчість. Ванесса Мей просто грала сучасну музику на скрипці й танцювала так, як відчувала, а Ліндсі Старлінг створила новий жанр, у якому на професійному рівні поєдналися хореографія та музика, мови тіла й душі. Відтоді в мене виникло бажання робити саме так і не інакше.

Спочатку я звернулася до свого друга джазового музиканта Іллі Єресько (студія звукозапису «На хаті Рекордс») зі своєю ідеєю. Розповіла про свій задум грати не просто класичну музику, а зробити її доступною та цікавою кожному. Люди просто хочуть отримувати насолоду візуальну й аудіальну, а не гадати, чи переможе музикант цей пасаж. Я розуміла, що хочу створити образну музику, яка б промальовувала ілюстрації в голові. Й ось ми почали працювати над створенням першого треку. Він запитав мене чи будемо створювати авторський трек чи обробку на класичний. І я згадала, як у дитинстві мама дуже любила слухати музику до балету «Шахерезада» на музику Римського-Корсакова. Так і народилась ідея мого першого твору та казкового напрямку За реалізацією ідеї з танцем, я звернулась до своєї подруги хореографа Сушки Анастасії, розповіла їй свій задум і запропонувала робити перформанс, казку на сцені. І вона мене підтримала, втілила цю музику в чудову постановку. Це була наша перша спроба, яка переросла в плідну роботу і на далі.

Згодом до нашого проєкту ще приєднався чудовий композитором Усейн Бейкіров. Який пише для нас багато чудової музики.

У чому полягає головна ціль проєкту?

По-перше, я хочу привернути увагу не тільки до вокалу, але й до інструментальної музики. Мені прикро, що музиканти часто не отримують визнання. Адже ми можемо бути на рівні з вокалістами. Музика може бути самодостатньою і без вокалу. Нещодавно я подавала свій кліп на музичний телеканал, але його не взяли, тільки через те, що він без вокалу. Тому насправді наші музичні телеканали не є музичними, а пісенними. В Америці Ліндсі Старлінг досягла неймовірного рівня і може зрівнятися з Бейонсе. А в Україні до інструментальної музики поки інакше відношення. Але ми спробуємо це змінити.

По-друге, я хочу робити не просто виступи, а цілі шоу, вистави. Кожен номер, це окрема історія, перевтілення в новий образ. І в майбутньому я планую поєднати це все в одне ціле і зробити грандіозне шоу.

Які складнощі виникали під час просування такої незвичної для
українського глядача ідеї?

Дійсно, в Україні аналогів подібних проєктів немає і я сподіваюся, що ми зможемо зайняти власну нішу. Основна складність зараз полягає в тому, що для людей це щось зовсім нове, і потрібен час, щоб вони почали розуміти та смакувати нашим жанром. І звичайно ще є маленька складність у тому, що в мене є великі плани та амбіцій, а от можливостей для реалізації ще не так багато.

Розкажіть про найулюбленіший номер у вашій кар’єрі.

Виступів загалом у мене було дуже багато. З 6 років я мала сольні виступи у філармонії. Можна сказати, що на великій сцені, я вже дуже давно. Найцікавішим, певно, був виступ у Вітебську на Слов’янському базарі. Для мене це взагалі була честь, адже ми відкривали концерт, присвячений Дню України, де були лише українські виконавці. Енергетика була нереальна. Я отримала колосальне задоволення від самого концерту, і від того, що тисячі людей захоплено дивились наш виступ.

Скільки часу ви приділяєте репетиціям?

Підготовка до виступу завжди проводиться в шаленому темпі, емоціях і нервах. Я повинна бути всюди з головою, у кожній сфері, котра торкається проєкту: дизайн костюмів, розробка аранжування, створення постановки. Основні репетиції відбуваються вдома. Спершу я витрачаю доволі часу на вивчення треку, партії скрипки, потім намагаюся завчити хореографічні рухи, і наприкінці синхронізую музику й рухи.

Щодо костюмів, у мене є декілька кравчинь, які допомагають у створенні дизайну, тому що це не просто. Адже одяг має бути яскравим, зручним, тематичним, і просто красивим. Утім, попри мою залученість у всі сфери створення виступів, я завжди прислуховуюся до думок моєї команди. Без них я була б просто скрипалькою.

Наскільки складно поєднувати хореографію та точність гри на скрипці?

Це дуже складно. Скажу чесно, ідеально зіграти і станцювати неможливо. Це така специфіка. Інколи хореографія дуже відрізняється від музики, яка, наприклад, йде в сильну долю, а музика в синкопу. У мене бували моменти, коли я годинами стояла над одним тактом і не могла зрозуміти, на яку долю йде нога, а на яку смичок. Свої треки я завжди вчу разом із хореографією, і коли мене інколи просять зіграти без неї, мені складно. Це настільки вже стає одним цілим, що важко роз’єднати.

KaDi (dancing violin)

Музика, використана у ваших виступах не попсова, чому?

Я не можу забути свого консерваторного минулого і не хочу примітизувати повністю скрипку, хочу нести в маси якісну музику, але трохи спрощену, ніж класичну, аби вона стала більш доступною. В моєму репертуарі є обробки класики та авторські треки. Не знаю, як назвати мій жанр, адже це симбіоз народної, класичної, сучасної музики. Але це точно не попса.

Топ 3 якості хорошого артиста

Щирість, працьовитість, професіоналізм.

До чого ви прагнете? Які творчі вершини хочете підкорити?

Найголовніша мрія — закохати людей в наш проєкт, та підкорити Український шоу-бізнес. По-друге, хочу, аби проєкт вийшов на міжнародний рівень, адже він має повне право на це. У нас немає мовної прив’язаності до певної країни, тому можемо підкорювати світ. І, звісно ж, хотіла б зробити спільний проєкт із Ліндсі Старлінг.

Спілкувалася Катерина Леляк


Читайте також:

Випробування на справжність: режисерка Тетяна Тізенберг

Теги: ексклюзивкреативмузика

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.