• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

2021 рік став серйозною перевіркою дружби на міцність. Звіт SNAP

24 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
2021 рік став серйозною перевіркою дружби на міцність. Звіт SNAP
Share on FacebookShare on Twitter

Нове дослідження SNAP показує глобальну тенденцію, оскільки майже третина респондентів або дуже зблизилися з друзями (28%), або повністю припинили спілкування (17%) через розбіжність політичних уподобань, поглядів на расову дискримінацію або внаслідок сексуальних домагань.

Звіт Snap розкриває вплив культурних змін на відносини цього року: розмови про різні види дискримінації, сексуальні домагання та ментальне здоров’я дуже зблизили, або призвели до повного розриву контактів.

Результати вийшли такими:

  • 17% дружніх відносин у всьому світі припинилися через різні погляди на світогляд: 17% заявили, що це було результатом розмов про сексуальні домагання, 18% — про расизм і 23% — про політику.
  • Проте 28% респондентів вважають, що ці розбіжності та дискусії лише зміцнили їхню дружбу. Статистично це було найбільш помітно в Індії (34%), Мексиці (43%) та Індонезії (41%).
  • Стосовно зміцнення дружніх відносин, у 29% випадків обговорювалися сексуальні домагання та/або расизм та у 21% випадків — політика.
  • Говорячи про сексуальні домагання — третина (30%) мільйонів говорять, що подібні розмови змусили відчути їх ближче один до одного, понад чверть (26%) респондентів віком від 41 року відзначили зворотний ефект.
  • У порівнянні з 25% серед 13-24-річних респондентів, розмови про зміну клімату найбільше згуртували респондентів віком від 41 року (67%).
  • Майже половина (42%) опитаних користувачів почувається комфортніше, ніж два роки тому, обговорюючи ментальне здоров’я з друзями.
  • У результаті люди ретельніше підбирають висловлювання, при обговоренні деяких тем, при цьому 20% респондентів у всьому світі погоджуються з тим, що це обумовлено зростанням обізнаності в питаннях гендерної дискримінації, сексуальних домаганнях та расизмі.

«У 2011 році ми запустили Snapchat, щоб об’єднувати людей по всьому світу за допомогою візуальної комунікації та сторітеллінгу. Ми вважаємо, що люди найбільш охоче діляться своїми почуттями та емоціями без тиску, властивого соцмережам у вигляді лайків, підписників чи публічних коментарів», — ділиться Snapchat.

Як важливо бути чесним

Останні 12 місяців підкреслили важливість чесного діалогу, що стало вирішальним фактором для багатьох відносин. За підтримки психологів та експертів з міжособистісних комунікацій було встановлено, що 27% респондентів наголосили на важливості глибокого та відкритого діалогу з друзями.

Подібна відкритість особливо характерна для молодого покоління: приблизно 30% зумерів і міленіалів вважають важливим обговорювати глобальні проблеми та ділитися своєю думкою.

Експерт Маріо Гуєрра впевнений у тому, що молоде покоління схильна підіймати табуйованих тем, на жаль, попередні покоління не так багато говорили про расизм або гендерну нерівність. Навпаки, ці теми ставали аспектом політичного дискурсу. Нове покоління підіймає важливі для суспільства питання.

Звіт SNAP

Перевірка на міцність

Звіт Snaps Friendship за 2021 рік показав, що у глобальному масштабі останній рік не лише навчив нас розкриватися перед близькими, а й змусив багатьох фундаментально переоцінити дружбу, піддавши її перевіркам моралі.

17% людей у всьому світі діляться тим, що деякі їхні дружні контакти розірвалися через різний життєвий досвід чи світогляд, тоді як 29% відзначають, що саме ці відмінності зміцнили їхню дружбу.

Найбільш спірним є переконання, що саме розмови про політику створювали напруження у дружніх відносинах: 21% респондентів вважає, що політичні дискусії лише їх згуртували, тоді як для 23% вони стали причиною припинення спілкування.

Говорити однією мовою

Результати звіту також показали, що в міру змін культурних цінностей ми адаптуємо способи вираження своїх думок. Так, представники молодого покоління використовують більш коректні висловлювання, які уникають вживання дискримінуючої або образливої лексики, при цьому 23% зумерів і міленіалів роблять це через підвищення обізнаності у гендерних питаннях, що ґрунтується на дискримінації чи переслідуванні, 22% — через підвищення обізнаності щодо расизму і 21% коректно використовують займенники, що майже вдвічі більше у порівнянні зі старшим поколінням.

Хоча люди й стали більш охоче розмовляти на вищезазначені теми, 33% вважають доцільним обговорювати ментальне здоров’я і расизм онлайн, оскільки це дозволяє їм більш ретельно підбирати слова.

Більша частина населення по всьому світу використовують унікальні, зрозумілі лише їхньому колу спілкування слова, при цьому:

  • 41% використовують зображення або скорочення для вираження тону повідомлення
  • 40% використовують меми із прихованим змістом.

Про дослідження

Щоб виявити нові тенденції у формуванні дружніх відносин, поведінці користувачів по всьому світу, компанія Snap провела опитування за участю понад 18 000 респондентів із 16 країн.

Віковий діапазон було розподілено на три основні категорії:

  • Покоління Z: 13-24 роки
  • Міленіали: 25-40
  • Покоління X та старше: 41+

Також опитано лідерів думок та науковців у галузі мови, соціології, психології та технологій.

Дослідження проведено в рамках глобальної місії присвяченої дружнім комунікаціям та сприянню збереження міцних взаємин в умовах культурних змін.

Фото в заголовку: Мелісса Еск’ю, https://unsplash.com/


Читайте також:

Молодь не відчуває, що може реалізувати свій талант в Україні. Дослідження

Теги: гендерна рівністькомунікаціїсоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.