• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бойові бабусі та подарункові картки: епічна соціалка Google Scam Spotter застерігає від шахраїв

23 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Уявіть, що вам телефонують і кажуть, що, аби визволити свою онуку з іноземної в’язниці чи сплатити багатотисячний податковий борг, ви мусите оформити подарункову картку. А реквізити свої ви мусите назвати бігом і прямо зараз.

«Що б ви зробили в такому разі?», — питає платформа Google Scam Spotter, яка відстежує шахраїв.

Шахрайських схем із подарунковими картками останнім часом спостерігається чимало. Такими дзвінками від 2018 року і донині шахраї витягли з довірливих американців вже 430 мільйонів доларів. Тому компанія Google вирішила звернутися до гумору та гіперболи в своїх епічних роликах, які нагадують споживачам не втрачати пильності.

Зняв ці ролики режисер Д. Дж. Карузо, відомий своїми фільмами «Три ікси: Реактивізація» (XXX: Return of Xander Cage) та «Параноя» (Disturbia).

В роликах Google Scam Spotter характерний голлівудський екшн доведений до абсурду, щоб донести до глядачів головну ідею: якщо хтось вимагає оплати подарунковою карткою, щоб вирішити проблему, це — шахрайство.

Саму платформу Google Scam Spotter було запущено минулого року, а розробку її маркетингової кампанії було доручено агенції Mischief @ No Fixed Address.

Кевін Малрой, старший креативний директор Mischief, розповів виданню Muse: «Ми обговорювали власний досвід із такими шахрайськими схемами, досвід наших знайомих, історії людей, які на це повелися або ледве не повелися. Такі дзвінки бувають різними, але найдраматичніші з них є найкращим доказом тієї простої істини, що всі ці схеми є за своєю суттю абсурдними. Ідея, що будь-якій вповноваженій структурі, чи це буде ФБР, чи Управління боротьби з наркотиками, чи Служба внутрішніх доходів, чи просто ваш бос, може знадобитися серійний номер подарункової картки для вирішення проблеми, звучить, скоріше, як тема випуску якогось комедійного шкіцу SNL. Тому ми взяли цей сценарій і зробили його ще більшим, ще божевільнішим, ще пафоснішим! Ми хотіли, щоб люди зупинилися і замислилися, що саме їх просять зробити».

А як зазначає Дженні Граундс, директорка з маркетингу некомерційної організації Cybercrime Support Network, партнера Google, «шахраї люблять подарункові картки саме тому, що їх неможливо ані відстежити, ані повернути гроші, щойно шахрай дізнається реквізити такої картки».

Послання дуже своєчасне з огляду на популярність подарункових карток у сезон зимових свят.

Щодо кастингу в Хорватії Кевін Малрой пригадує: «Одна 60-річна кандидатка під час кінопроб реально спустилася по канату з семиметрової стіни. Вона зробила це так майстерно, що ми не змогли дати їй роль. Вона виглядала надто компетентною для навмисно неправдоподібної концепції. Але якщо хто зараз пише сценарій, де є бойова бабуся-героїня екшену, яка говорить з виразним східноєвропейським акцентом, зв’яжіться з нами. У нас є кандидатура саме для вас!»

Джерело


Читайте також:

Дослідження: третина молоді в Україні вважає, що вони не цікаві інтернет-шахраям.

Теги: відеогуморкреативсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.