Ілюструвати книгу з ефектом присутності — виклик для будь-якого художника. Робота повинна проходити тонку грань між оригінальністю, але і впізнаваністю.
Англійський ілюстратор Стів Сімпсон відомий своїми рукописними дизайнами та химерними персонажами, які він використав у створенні власного унікального погляду розповідає про створення своїх робіт.
Аліса в країні чудес
«Я великий шанувальник книги, — каже Сімпсон. — Мене познайомили з „Пригодами Аліси в країні чудес“ у ранньому віці, тим паче я виріс усього за кілька миль від місця народження Льюїса Керролла, і за ці роки я зібрав кілька старовинних ілюстрованих копій книги».
Робота сера Джона Тенніла в оригінальній книзі відкрила нову землю, об’єднавши текст та ілюстрації, тому, можливо, цілком доречно, що Сімпсон розробив нову концепцію, поєднавши свої ілюстрації з рукописними буквами.
#onthedraw в Ла Пальма — Канарські острови
Стів Сімпсон був одним із 7 ілюстраторів, яких Рада з туризму Канар запросила полетіти на Тенерифе. На прес-конференції кожен із художників отримав назву одного з островів Канар.
Місія була проста: підняти зацікавленість аудиторії відвідувати острови через соціальні мережі, малюючи, а потім повернутися додому, щоби створити 6 ілюстрованих плакатів та етюдів.
«Протягом кожного із 6 днів я їздив по острову, зустрічаючись із місцевими жителями та відвідав деякі з основних туристичних визначних пам’яток та деякі таємні місця, про які знають лише місцеві жителі. Я зустрів виробників солі, козячого сиру та вина. Разом із гідом ми ходили на пляжі, у стародавні ліси, гуляли по потоках затверділої лави і скрізь, куди б не йшли, ми куштували неймовірну місцеву їжу. Коли я повернувся до Ірландії, то обрав 5 найцікавіших місць для ілюстрації, а також мені довелося створити один плакат, який представляв би острів у цілому», — розповідає Сімпсон.
Обкладинка до книги «100 чудових прогулянок із дітьми»
У книзі зібрані цікаві місця Великобританії, які відкриють її по новому. Книга заохочує сім’ї гуляти та досліджувати сільську місцевість та показати своїм дітям, що прогулянки на свіжому повітрі — важлива складова взаємовідносин.
Читайте також:
Різдвяна реклама 2021 від McDonald’s та Optus: пухнасті гості, уявні та реальні