• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Grab і McDonald’s покращать доставку в рамках розширеного партнерства

22 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Grab і McDonald’s покращать доставку в рамках розширеного партнерства
Share on FacebookShare on Twitter

Сінгапурський додаток Grab розширює своє партнерство з McDonald’s у Сінгапурі, щоби створити більше можливостей для своїх споживачів.

Партнерство, яке розпочалося у 2018 році, об’єднує GrabPay і GrabRewards з досвідом онлайн-замовлення McDonald’s і в магазинах, а також можливостями доставки через службу Grab, GrabExpress.

«Ми в захваті від цього синергетичного партнерства з Grab, яке є першим у своєму роді в Південно-Східній Азії. Використовуючи екосистему послуг Grab, ми доповнюємо нашу обіцянку більшої цифрової зручності та доступності для наших клієнтів, щоби вони могли безперешкодно насолоджуватися улюбленими стравами McDonald’s. Це також відкриває світ McDonald’s для більшої кількості користувачів Grab», — сказав Бенджамін Бо, генеральний менеджер Сінгапуру в McDonald’s.

Споживачі зможуть оплачувати через прилавок GrabPay у торгових точках McDonald’s, а також через мережі для самостійного замовлення та автозамовлення, що дозволить їм заробляти бали GrabRewards та викуповувати ваучери та товари McDonald’s.

Завдяки інтеграції сервісу GrabExpress у всі їхні канали онлайн-замовлення, включаючи додаток McDelivery та веб-сайт McDelivery, це дозволить гіганту швидкого харчування розширити свої можливості доставки на вимогу.

Крім того, обидві сторони створять об’єднану платформу аналітики, щоби відстежувати тенденції замовлень від клієнтів і створювати для них персоналізований досвід на обох платформах. Обидва бренди також використовуватимуть GrabAds для націлювання на споживачів за допомогою пропозицій та акцій.

Yee Wee Tang, керуючий директор Grab у Сінгапурі, пояснив, що McDonald’s був першим рестораном, який випробував деякі з його нових продуктів і рішень, таких як інтеграція точок продажу та GrabAds.

«Ми раді оголосити про багатостороннє партнерство з McDonald’s, щоби перетворити досвід онлайн та магазинів для споживачів у Сінгапурі. Використовуючи наші об’єднані сильні сторони, ми сподіваємося підвищити рівень споживчого досвіду та разом розкрити більше можливостей для зростання», — сказав він.

Раніше Grab оголосила про партнерство з Lazada, щоби допомогти продавцям на платформі Lazada з доставкою в той же день для своїх споживачів у Сінгапурі через GrabExpress.

Це дозволить підприємствам створювати нові способи задоволення нових звичок споживачів до покупки, оскільки вони все більше звикають до швидкості та зручності покупок в інтернеті.

Джерело


Читайте також:

Співзасновниця 23UNICORNS Аліна Туктарова про специфіку роботи над креативною PR розсилкою

Теги: маркетинг і комунікаціїновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.