Сінгапурський додаток Grab розширює своє партнерство з McDonald’s у Сінгапурі, щоби створити більше можливостей для своїх споживачів.
Партнерство, яке розпочалося у 2018 році, об’єднує GrabPay і GrabRewards з досвідом онлайн-замовлення McDonald’s і в магазинах, а також можливостями доставки через службу Grab, GrabExpress.
«Ми в захваті від цього синергетичного партнерства з Grab, яке є першим у своєму роді в Південно-Східній Азії. Використовуючи екосистему послуг Grab, ми доповнюємо нашу обіцянку більшої цифрової зручності та доступності для наших клієнтів, щоби вони могли безперешкодно насолоджуватися улюбленими стравами McDonald’s. Це також відкриває світ McDonald’s для більшої кількості користувачів Grab», — сказав Бенджамін Бо, генеральний менеджер Сінгапуру в McDonald’s.
Споживачі зможуть оплачувати через прилавок GrabPay у торгових точках McDonald’s, а також через мережі для самостійного замовлення та автозамовлення, що дозволить їм заробляти бали GrabRewards та викуповувати ваучери та товари McDonald’s.
Завдяки інтеграції сервісу GrabExpress у всі їхні канали онлайн-замовлення, включаючи додаток McDelivery та веб-сайт McDelivery, це дозволить гіганту швидкого харчування розширити свої можливості доставки на вимогу.
Крім того, обидві сторони створять об’єднану платформу аналітики, щоби відстежувати тенденції замовлень від клієнтів і створювати для них персоналізований досвід на обох платформах. Обидва бренди також використовуватимуть GrabAds для націлювання на споживачів за допомогою пропозицій та акцій.
Yee Wee Tang, керуючий директор Grab у Сінгапурі, пояснив, що McDonald’s був першим рестораном, який випробував деякі з його нових продуктів і рішень, таких як інтеграція точок продажу та GrabAds.
«Ми раді оголосити про багатостороннє партнерство з McDonald’s, щоби перетворити досвід онлайн та магазинів для споживачів у Сінгапурі. Використовуючи наші об’єднані сильні сторони, ми сподіваємося підвищити рівень споживчого досвіду та разом розкрити більше можливостей для зростання», — сказав він.
Раніше Grab оголосила про партнерство з Lazada, щоби допомогти продавцям на платформі Lazada з доставкою в той же день для своїх споживачів у Сінгапурі через GrabExpress.
Це дозволить підприємствам створювати нові способи задоволення нових звичок споживачів до покупки, оскільки вони все більше звикають до швидкості та зручності покупок в інтернеті.
Читайте також:
Співзасновниця 23UNICORNS Аліна Туктарова про специфіку роботи над креативною PR розсилкою