• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Лише 6% споживачів вважають, що на них впливають інфлюенсери

22 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Лише 6% споживачів вважають, що на них впливають інфлюенсери
Share on FacebookShare on Twitter

Попри те, що маркетинг впливових осіб продовжує домінувати як на онлайн-каналах, так і на офлайн, лише 6% споживачів у всьому світі залежать від авторитетів або рекомендацій знаменитостей, коли вибирають, який роздрібний канал використовувати під час здійснення покупки.

Про це йдеться в останньому індексі довіри OpSec Security Consumer Barometer, який показав, що навіть серед людей у ​​віці від 18 до 24 років, так зване «цифрове покоління», впливові особи залишають свій слід лише на 12% споживачів, причому цей відсоток різко зменшується з віком.

Дослідження, під час якого було опитано 2500 споживачів у всьому світі, також виявило, що покупці, приймаючи рішення про покупку, частіше довірятимуть своїм одноліткам, родині та друзям. 71% споживачів оцінюють відгуки клієнтів як ефективний сигнал довіри, а 72% довіряють рекомендаціям родини та друзів.

Таке падіння користі для впливових людей може бути пов’язано з тим, що майже чверть (24%) підробленої продукції, ненавмисно придбаної споживачами, була куплена через рекламу в соціальних мережах, що поступається лише підробленим придбанням на онлайн-ринках (26%).

Цей зростальний скептицизм відбивається у висновку, що посилання в публікаціях у соціальних мережах є найменш надійним методом придбання товарів. Майже половина (49%) споживачів вважають ці канали ненадійними, і лише 38% вважають, що реклама в соціальних мережах заслуговує на довіру.

інфлюенсери
CardMapr

Переважно 91% користувачів соціальних мереж стурбовані покупкою товарів у соціальних мережах. Найбільше занепокоєння викликає якість товару (53%), далі йдуть безпека платежу (51%) і покупка підробки (51%). І навпаки, універмаги мають найвищий рівень довіри серед споживачів: 90% у всьому світі кажуть, що вони «заслуговують довіри», за ними йдуть фірмові магазини (87%) і веб-сайт власника бренду (83%).

Білл Тейлор, CMO, OpSec Security, сказав: «Хоча впливові особи мають місце в сучасному маркетинговому комплексі, схоже, що вони не настільки ефективні у залученні покупців, як деякі, можливо, вважають, і не обов’язково викликають довіру до бренду. Скоріше, здається, що споживачі приділяють більше уваги тому, що люди, яких вони знають і яким довіряють, думають про бренди та продукти, припускаючи, що брендам було б краще зосередити свою увагу на захисті свого бренду від загрози підробки та підтримці своєї репутації».

91% споживачів стверджують, що цілісність і автентичність бренду є найважливішою при оцінці того, з ким вони роблять покупки, тоді як їхнє ставлення до співробітників стоїть на другому місці (87%). Майже чотири з п’яти споживачів (79%) з більшою ймовірністю роблять покупки з брендом, який поділяє їхні особисті переконання.

Що стосується підвищення довіри, майже половина споживачів (46%) стверджують, що бренди могли б досягти цього, краще захищаючи свої особисті дані, пропонуючи хорошу підтримку клієнтів (40%) і легко повертаючи кошти (35%). Майже для п’ятої частини (18%) демонстрація прозорого та етичного ланцюга постачання буде найбільшим чинником довіри.

Алессандра Верчеллоні, директор з продажу в Європі, OpSec Security, сказала: «Ці результати свідчать про те, що бренди ризикують недооцінити споживачів і що вселяє їхню довіру. Попри те, що ціна та рекомендації відіграють роль у прийнятті рішень про покупку, вони більше не є єдиними факторами, які враховують покупці. Зараз багато споживачів хочуть, щоб бренди, з якими вони роблять покупки, відповідали їхнім цінностям і серйозно ставилися до соціально-корпоративної відповідальності. Якщо бренди хочуть завоювати довіру споживачів і в підсумку переконати їх витратити свої гроші, вони повинні почати шукати способи продемонструвати й обґрунтувати твердження, що вони, наприклад, етичні чи стійкі».

Джерело


Читайте також:

В Україні провели системне дослідження кіноосвіти

Як аналіз репутації може запобігти інформаційній хвилі негативу до брендів

Теги: інфлюенсерионлайн-продажісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.