• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Лише 6% споживачів вважають, що на них впливають інфлюенсери

22 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Лише 6% споживачів вважають, що на них впливають інфлюенсери
Share on FacebookShare on Twitter

Попри те, що маркетинг впливових осіб продовжує домінувати як на онлайн-каналах, так і на офлайн, лише 6% споживачів у всьому світі залежать від авторитетів або рекомендацій знаменитостей, коли вибирають, який роздрібний канал використовувати під час здійснення покупки.

Про це йдеться в останньому індексі довіри OpSec Security Consumer Barometer, який показав, що навіть серед людей у ​​віці від 18 до 24 років, так зване «цифрове покоління», впливові особи залишають свій слід лише на 12% споживачів, причому цей відсоток різко зменшується з віком.

Дослідження, під час якого було опитано 2500 споживачів у всьому світі, також виявило, що покупці, приймаючи рішення про покупку, частіше довірятимуть своїм одноліткам, родині та друзям. 71% споживачів оцінюють відгуки клієнтів як ефективний сигнал довіри, а 72% довіряють рекомендаціям родини та друзів.

Таке падіння користі для впливових людей може бути пов’язано з тим, що майже чверть (24%) підробленої продукції, ненавмисно придбаної споживачами, була куплена через рекламу в соціальних мережах, що поступається лише підробленим придбанням на онлайн-ринках (26%).

Цей зростальний скептицизм відбивається у висновку, що посилання в публікаціях у соціальних мережах є найменш надійним методом придбання товарів. Майже половина (49%) споживачів вважають ці канали ненадійними, і лише 38% вважають, що реклама в соціальних мережах заслуговує на довіру.

інфлюенсери
CardMapr

Переважно 91% користувачів соціальних мереж стурбовані покупкою товарів у соціальних мережах. Найбільше занепокоєння викликає якість товару (53%), далі йдуть безпека платежу (51%) і покупка підробки (51%). І навпаки, універмаги мають найвищий рівень довіри серед споживачів: 90% у всьому світі кажуть, що вони «заслуговують довіри», за ними йдуть фірмові магазини (87%) і веб-сайт власника бренду (83%).

Білл Тейлор, CMO, OpSec Security, сказав: «Хоча впливові особи мають місце в сучасному маркетинговому комплексі, схоже, що вони не настільки ефективні у залученні покупців, як деякі, можливо, вважають, і не обов’язково викликають довіру до бренду. Скоріше, здається, що споживачі приділяють більше уваги тому, що люди, яких вони знають і яким довіряють, думають про бренди та продукти, припускаючи, що брендам було б краще зосередити свою увагу на захисті свого бренду від загрози підробки та підтримці своєї репутації».

91% споживачів стверджують, що цілісність і автентичність бренду є найважливішою при оцінці того, з ким вони роблять покупки, тоді як їхнє ставлення до співробітників стоїть на другому місці (87%). Майже чотири з п’яти споживачів (79%) з більшою ймовірністю роблять покупки з брендом, який поділяє їхні особисті переконання.

Що стосується підвищення довіри, майже половина споживачів (46%) стверджують, що бренди могли б досягти цього, краще захищаючи свої особисті дані, пропонуючи хорошу підтримку клієнтів (40%) і легко повертаючи кошти (35%). Майже для п’ятої частини (18%) демонстрація прозорого та етичного ланцюга постачання буде найбільшим чинником довіри.

Алессандра Верчеллоні, директор з продажу в Європі, OpSec Security, сказала: «Ці результати свідчать про те, що бренди ризикують недооцінити споживачів і що вселяє їхню довіру. Попри те, що ціна та рекомендації відіграють роль у прийнятті рішень про покупку, вони більше не є єдиними факторами, які враховують покупці. Зараз багато споживачів хочуть, щоб бренди, з якими вони роблять покупки, відповідали їхнім цінностям і серйозно ставилися до соціально-корпоративної відповідальності. Якщо бренди хочуть завоювати довіру споживачів і в підсумку переконати їх витратити свої гроші, вони повинні почати шукати способи продемонструвати й обґрунтувати твердження, що вони, наприклад, етичні чи стійкі».

Джерело


Читайте також:

В Україні провели системне дослідження кіноосвіти

Як аналіз репутації може запобігти інформаційній хвилі негативу до брендів

Теги: інфлюенсерионлайн-продажісуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

11 Серпня, 2025
Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.