Наступний рік буде ще одним бурхливим часом для директорів з маркетингу, які повинні передбачити, які канали будуть найбільш успішними.
Нижче наведено гостьовий пост Еймі Шустер, генерального директора та засновника Bandwidth Strategy.
Складність встановлення маркетингового бюджету полягає в тому, що він майже ніколи не встановлюється. Як я відчував протягом моєї кар’єри, маркетингові долари повертаються в першу чергу, оскільки не вистачає прибутку. Або ж генеральний директор вирішує профінансувати улюблений проєкт і залучає ресурси з іншого відділу для реалізації цієї ідеї. Попри те, що ситуація часто мінлива протягом року, потрібно з чогось починати, і це десь зараз: бюджетний сезон!
На тлі глобального, локального та промислового скрутного руху — виборів, катастроф у ланцюжках постачання, прогнозів краху фондового ринку та реальності пандемії — директори з маркетингу повинні передбачити, які канали досягнуть успіху в надзвичайно нестабільному та унікальному бізнес-середовищі. З огляду на таку кількість каналів, що розвиваються, як ви робите ставки на маркетингові бюджети, коли гра постійно змінюється?
На основі моїх років планування та консультуванні щодо глобальних бюджетів, а також з огляду на нюанси ринку цього року, ось кілька пасток, яких слід уникати під час планування бюджету на 2022 рік.
Припиніть намагатися найняти
Велика відставка змінила все в робочому середовищі й особливо в маркетингу. Масовий вихід з роботи нарешті зламав географічні бар’єри та зробив можливість працевлаштування реальною будь-де. Це також викликало шаленість заробітної плати, на відміну від усього, що я бачив за 20 років. Як розпорядник бюджету, я б радив призупинити всі наймання на роботу на перші шість місяців 2022 року. Виплачувати астрономічні ставки за таланти маркетингу в поєднанні з тривалим часом нарощування може бути важко в хорошій економіці, не кажучи вже про нестабільну. Натомість скористайтеся ресурсами позаштатних, фракційних та агентських ресурсів, щоб допомогти заповнити прогалини.
Ці кваліфіковані професіонали знають, як швидко під’єднатися до роботи та виконати її без того, щоб ви оцінювали їх на відповідність культурі та довгостроковий потенціал.
Відмовтеся від онлайн-реклами
Ринок цифрової реклами стрімко розвивається. Ми вже деякий час знали, що Google планує поступово відмовитися від сторонніх файлів cookie для Chrome, і, хоча він переніс це до 2023 року, ця реальність настає. Крім того, ефективність цифрової реклами надзвичайно перепродана, згідно зі статтею в Harvard Business Review, яка посилається на масштабний аналіз реклами Facebook і повідомляє, що ефективність реклами в пошуку бренду була переоцінена на 4000%. Оскільки ці оголошення стають все менш ефективними, для навігації в середовищі можуть знадобиться більш кваліфіковані експерти.
Нещодавно я перевірив організацію, яка зростає, що спеціалізується на онлайн-рекламі, яка стягує 6 000 доларів адміністративних зборів за мінімальних витрат на рекламні платформи 25 000 доларів. Мені ці цифри здаються справедливими, враховуючи їхні навички та гроші, необхідні для успішної кампанії. Але такий тип рекламних грошей є недоступним для багатьох менших і середніх компаній.
Реклама може і повинна бути частиною комплексу маркетингу та частиною бюджету, але до 2022 року я б значно зменшив це, щоб стимулювати отримання даних першої сторони для більш диверсифікованого цифрового портфеля.
Не ігноруйте новий SEO
Хороша стратегія SEO є основою кожного контент-плану. Спроба допомогти користувачам, які шукають, знайти відповіді в моменти, коли у них виникають запитання, є найкращим способом отримати правильний трафік на ваш сайт і правильні потенційні клієнти до вашої організації продажів.
Немає секретного рецепта SEO; хороша внутрішня структура та солідний контент роблять успішний веб-сайт, орієнтований на потенційних клієнтів. Однак, є новий елемент, на який варто звернути увагу: тепер пошук здійснюється не лише пальцями. Голосовий пошук розвивається швидше для ринку електронної комерції, ніж B2B, але його не слід ігнорувати. Ці ключові слова будуть більш розмовними та менш роботизованими, ніж перше покоління SEO.
Подумайте про те, щоб витратити частину ваших доларів на рекламу для співпраці з експертом із SEO та попрацюйте над налаштуванням та оптимізацією вашого наявного сайту за допомогою таких речей, як надійна сторінка поширених запитань, довгі ключові слова та переорієнтація на оптимізацію для мобільних пристроїв, де відбувається значна частина голосового пошуку.
Не вкладайте гроші лише в довге відео
У світі B2B вебінари часто панують. Компанія може зібрати експертів на власному форумі або взяти участь у заході іншої організації. Попри це, 45-60 хвилин часто вважаються одним із золотих стандартів для встановлення та створення ідейного лідерства.
Багато компаній зазнають краху, оскільки викладають нерозрізане відео на свою сторінку YouTube і залучають туди купу трафіку. Довгоформатне відео — це чудово, але щоб отримати максимальну віддачу від цих інвестицій, маркетологам потрібно залучити й витратити долари на відеоредактори, щоб створити додаткові короткі активи: 20-, 30- та 45-секундні тизери, які можна використовувати в соціальних мережах, для ЗМІ; зрощення осіб, які говорять за них, щоб поділитися ними зі своїми власними мережами; складання двохвилинного тизера, який висвітлює весь фрагмент; додавання субтитрів, щоб глядачі могли зрозуміти без звуку.
Усі ці елементи вимагають навичок редактора, якому зручно створювати професійні вступи та затихання, додавати музику чи покращувати якість звуку. Ефективне використання всіх цих ресурсів дозволить створити чудові власні дані та зацікавити потенційних клієнтів.
Уникайте припущення, що події повернуться або будуть такими ж
Це звичайний знак, оскільки більшість із нас припускали, що пандемія «майже закінчилася», але наші плани зруйнувалися. Для подій, які проводяться не вашою компанією, я б порадив вкласти ці гроші в 3 і 4 квартали й припустити, що вам, можливо, доведеться перейти в Інтернет. Якщо ваша організація оптимістично налаштована на проведення заходів у першій половині року, переконайтеся, що це дійсно гібридна модель.
Це означає більше, ніж просто розміщення ноутбука в конференц-залі та зустріч через Zoom. Спілкуйтеся з виробничою командою, інвестуйте в освітлення, кілька камер і високоякісні набори, щоб зробити це ідеальним для тих, хто знаходиться в кімнаті та в Інтернеті. Можливо, вам доведеться витратити більше на гібрид, але ви знаєте, що ви можете розмістити його незалежно від обставин.
Останні роки були бурхливими, і ландшафт наступного року, безсумнівно, буде унікальним сам по собі. Якщо ми чогось і навчилися, то припускати, що все не залишиться колишнім. Але гнучкість — це те, у чому сяє маркетинг: уникайте підводних каменів, встановлюйте бюджет, переглядайте, адаптуйтеся та продовжуйте!
Читайте також:
Співзасновниця 23UNICORNS Аліна Туктарова про специфіку роботи над креативною PR розсилкою
Молодь не відчуває, що може реалізувати свій талант в Україні. Дослідження