Vevo запустив кілька цілодобових музичних каналів на різдвяну тематику на підключених телевізорах після того, як його святкові канали набрали 110 мільйонів переглядів відео.
Спираючись на успіх каналу Vevo Holiday, запущеного в США у 2020 році, музичний відеохостинг створив постійне місце на платформах CTV у Великобританії та США, яке працює до новорічної ночі.
Vevo Holiday став головним каналом відеохостингу під час святкового сезону, і, за даними Vevo, створив 3,6 мільйона годин трансляції.
У США Vevo Holiday доступний через Local Now, Pluto TV, Redbox, Samsung TV Plus і Xumo. У Великобританії Samsung TV Plus проводить Vevo Christmas.
Бренди можуть розміщувати рекламу на святкових каналах Vevo на CTV, мобільному та настільному. Є варіанти одногодинного спонсорства, володіння лінійним телеблоком і денним володінням.
Роб Крістенсен, віце-президент Vevo з передового телебачення, сказав, що канали дозволять рекламодавцям «поєднати свої кампанії з потужним святковим контентом у період найбільших продажів у році».
За даними Vevo, переддень Нового року та Різдва — дні з найбільшими переглядами на Vevo CTV щороку. Щомісячні перегляди у грудні 2020 року у Великій Британії зросли в 40 разів у порівнянні з середнім показником січня та жовтня.
На каналах будуть представлені традиційні та новітні різдвяні хіти. Програма включає в себе Дім на свята, Святкову вечірку, Найкращі святкові хіти, Найкраще 2021 року та Новорічну вечірку.
Читайте також:
Selena Gomez запускає медіакомпанію про психічне здоров’я WONDERMIND