• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Papa Johns запускає капітальний ребрендинг

18 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Papa Johns запускає капітальний ребрендинг
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з прес-релізом, Papa John’s International проводить капітальний ребрендинг, що охоплює його візуальну ідентичність, логотип і дизайн магазину.

Коротко про зміни

Платформа «Hungry for Better», що перекликається зі старою «Better Ingredients. Better Pizza» представляє логотип «Better by Design», який зосереджений на простому, веселому та сміливому стилі. Він спирається на фірмову червоно-зелену колірну палітру мережі, роблячи актив чистішим і помітнішим в Інтернеті та за особистої зустрічі, і був створений за допомогою Su Mathews Hale Design.

Розширена оновлена ​​візуальна ідентичність, яку очолює агентство Forpeople, черпає натхнення з інгредієнтів мережі піцерій за допомогою нової палітри кольорів, а також користувацького шрифту та стилю ілюстрації «намальованого від руки щастя», що зображає природу страв, виготовлених вручну. Forpeople працювали з Colophon Foundry над елементами типографіки. Що стосується змін у роздрібній торгівлі, QSR об’єднався з Big Red Rooster над концепціями магазинів, які краще враховують такі канали, як проїзд на авто та на самовивіз, що є ознакою того, що звички замовлення, зміцнені пандемією, збережуться.

Детальніше про ребрендинг

Papa John’s International — у назві компанії зберігається апостроф, а на логотипі відсутній — користується виграшною серією продажів у пандемії з широким оновленням бренду, що охоплює його візуальну ідентичність та дизайн магазину. Зміни спрямовані на модернізацію зовнішнього вигляду та роботи мережі піцерій, зберігаючи веселу та просту атмосферу, а також посилюючи її ставку на якісні інгредієнти.

«Ми розвиваємо в тому, як досвід Papa Johns оживає в усіх точках дотику, залишаючись вірними тому, що привело нас туди, де ми є сьогодні, і втілюємо в життя наші постійні прагнення вдосконалюватися та розвиватися, — Макс Ветцель, головний комерційний директор Papa Johns. — Цей новий досвід є одночасно святкуванням нашого величезного імпульсу та баченням натхнення для майбутнього зростання».

Цей крок можна було б інтерпретувати як найбільш значущий крок до того, щоб віддалити бізнес від засновника і тезки Джона Шнаттера, який був скинутий через низку суперечок у 2018 році. Дійсно вражає те, що у новому логотипі відсутній апостроф «John’s», що тематично порушує сенс володіння конкретним обличчям. Папа Джонс в останні роки тісно співпрацював з різними амбасадорами, щоб очистити свій імідж, включаючи Шакіла О’Ніла, який є власником франшизи й приєднався до ради компанії у 2019 році, а також виступав у маркетингу та просуванні.

Аспекти оновлення «Hungry for Better» впроваджуються в рамках того, що Папа Джонс описав як поступовий «поетапний підхід». Рекламні оголошення представлені в анонсі, підсилюють обмірковування зведеної презентації. Рекламний щит із застосуванням спеціальної типографіки — шрифт натхненний тим, як рухається й розтягується свіже, ніколи не заморожене тісто мережі піци — містить лише список інгредієнтів, перш ніж закрити копію: «Шість простих інгредієнтів. Решта залежить від вас» і новий логотип.

Papa Johns
Нова реклама Papa Johns

Витончений, впорядкований дизайн брендів та магазинів стає більш розповсюдженим, оскільки компанії реагують на збільшення використання мобільних каналів замовлення. Burger King розпочав 2021 рік зі свого першого за більше ніж 20 років ребрендингу, в якому у пріоритеті цифрова та мінімалістична естетика. У серпні Subway також представив оновлену візуальну ідентичність, реконструкцію магазинів, оновлення своєї цифрової платформи замовлень і першу службу прямої доставки.

Що стосується роздрібної торгівлі, Papa Johns підкреслив нову модель «Drive-Up Pick Up» та стійки самообслуговування, щоб клієнтам не доводилося стояти в черзі за піцою. Прагнучи підвищити ефективність роботи за прилавком, бренд інтегрує модульні станції в кухні, які дозволяють членам команди використовувати один простір для різних продуктів у різний час.

Джерело


Читайте також:

Яка різниця між позиціонуванням та стратегією бренду? Це важливо?

Як компанії можуть покращити свою репутацію та чого очікують споживачі: статистика світових досліджень

Теги: креативребрендингрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.