Онлайн-кампанія, створена румунськими агенціями The New та McCannPR для природозахисної організації Agent Green, спрямована на те, щоб зібрати кошти на створення нового заповідника для ведмедів. З цією метою вона звертається до брендів, які використовують зображення ведмедів у своїх рекламних кампаніях, і закликає їх заплатити за використання цих фото самим ведмедям.
Ведмеді стали натхненням для багатьох брендів: від пива, одягу та пральних засобів до соків та солодощів. Цим і вирішила скористатися кампанія Bear Right, пропонуючи брендам долучитися до вирішення проблеми вимирання цього іконічного живого виду.
В Європі найбільша популяція бурих ведмедів живе в Румунії, але навіть там вона перебуває під загрозою через зменшення природного ареалу, зміну клімату та мисливство. Тому недержавна організація Agent Green і звертається по допомогу до великих брендів.
Серія відео, які британський телепродюсер Чарлі Оттлі зняв для Agent Green, адресована насамперед тим брендам, які використовують в своїй айдентиці зображення ведмедя або саме слово «ведмідь». Цим брендам пропонують, так би мовити, заплатити ведмедям за копірайт, долучившись до створення заповідника для них.
Загалом кампанія ставить за мету убезпечити десь 50 ведмедів на достатній для них території.
«Якщо ви використовуєте ведмедя, заплатіть ведмедю. Все дуже просто», — зазначає Клаудіу Добріта, старший креативний директор McCannPR.
А Оана Стейт, старша копірайтерка The New, пояснює: «Ведмеді — найпереконливіші актори в телерекламі і найсимпатичніші обличчя на білбордах. Бренди з усього світу використовують ведмедів, не даючи їм нічого навзамін. Тому ми й створили Bear Right. Як копірайт, але для ведмедів. Для брендів це — спосіб зробити пожертву на їхню користь і допомогти Agent Green заснувати в Румунії ведмежий заповідник».
Речник кампанії, телепродюсер Чарлі Оттлі пригадує: «Відколи я приїхав до Румунії в 2010 році, її природа та фауна не припиняли мене чудувати. На жаль, у бурих ведмедів, цих розкішних але вразливих створінь, справи йдуть не надто добре. Коли ми руйнуємо їхню територію, ми змушуємо їх стикатися з людьми, а потім ще й маємо нахабство звинувачувати їх у цих сутичках. Через усе це, в центрі уваги нашої кампанії опинилося право ведмедів на життя. А звертаємося ми із цим насамперед до тих, хто використовує ведмедів у своїй айдентиці — іменах чи логотипах».
Читайте також:
Вівця в левовій шкурі: Зоопарк Сан-Дієго обирає гумор для захисту біорізноманіття.