Від блискучих боді до антиутопічних головних уборів — художниця, яка народилася в Мумбаї, ставить моду в центр свого 3D-середовища. І, роблячи це, вона розглядає такі теми, як ідентичність, представництво та розширення прав і можливостей жінок.
Подорож Аканкши Джайн в мистецтво була не найлінійнішою. Аканкша почала вивчати модні комунікації в коледжі, а потім отримала ступінь магістра з міжнародного бізнесу в UofG. Після цього вона почала працювати візуалізатором бренду, створюючи 3D-середовище для проєктів у сфері брендингу, що одночасно налаштувало її на кар’єру в цифровій сфері.
Зараз вона спеціалізується на розробці брендів, графічному дизайні та створенні візуального контенту для клієнтів ігор, моди, роздрібної торгівлі та швидкооборотних комп’ютерних товарів (FMCH). «Цифрове мистецтво — це те, де я бачу корисну можливість для себе реалізувати весь потенціал своїх творчих навичок режисури, — розповідає вона. — Це пов’язує мою пристрасть до моди, фотографії, кіно, наукової фантастики, архітектури, художнього напрямку, і ці знання формують мої ідеї, поки я створюю мистецтво».
Від анімації, NFT до веб-дизайну та ідентичностей — портфоліо Аканкші є широким і різноманітним, оскільки вона проводить свій час, коливаючись між замовленими та особистими творами. Але все це об’єднує любов художниці до цифрових технологій та глибоке вміння володіти 3D-середовищем, що дозволяє їй створювати реалістичні тіла, фони космічної ери та блискучі текстури, покриті психоделічними кольорами. «Звертання уваги на складні деталі в моїх роботах, що обертаються навколо ідентичності, простору та почуттів, є для мене надзвичайно приємним процесом», — пояснює вона. Заздалегідь Аканкша використовувала техніку оповідання, щоби створити свої фантастичні пейзажі. Однак останнім часом вона більше орієнтується на «потужні моменти цифрової моди», які часто надихаються її стилем.
З огляду на це, предмети одягу, представлені в її роботах, як правило, займають центральне місце — від прозорих сяючих блейзерів до металевих боді й райдужних головних уборів. Але в рівній мірі розповідь і намір твору так само важливі, як і одяг, особливо коли йдеться про репрезентацію в мистецтві. «Як POC, я відчула брак ресурсів для створення реалістичних POC 3D-моделей людини, і тому я свідомо вибираю створення та показ POC у своїй творчості. Я хотіла би досліджувати більш інклюзивні типи статури, коли навчуся, як ліпити ширший спектр форм тіла».
В одній зі своїх останніх робіт Аканкша створила портрет Майбутнього Рані. Їй подобається цей предмет, тому що вона вирішила додати моделі традиційні індійські коштовності в поєднанні з аксесуарами для волосся та одягом із майбутнього. «Об’єднання науково-фантастичних тем разом із традиційними індійськими візуальними образами здається мені дуже захоплюючим», — додає вона. Інший твір під назвою All Women All Queens демонструє подібний випадок антиутопічної майстерності. Відібраний у рамках гранту Sevens Foundation Empowered Women, анімаційний твір NFT був створений як «почуття сильного союзника, яке перетинає сфери влади, сексуальності та ідентичності». Об’єкти позують серед саду з трояндами в межах цієї частини, де технічні вироби, діадеми та тіла прикрашають раму.
У найближчі місяці Аканкша продовжить працювати над своєю низькополігональної грою, яка буде порівняно відрізнятися від її звичайних 3D-проєктів. Крім того, вона працює над IP для майбутнього музичного фестивалю і планує глибше зануритися у світ тривимірної моди, сподіваючись створити 3D-одяг із підтримкою AR і експериментувати. Від цього початківця художника ще багато чого може бути. «Коли хтось бачить мистецтво, я хочу, щоби він міг ставитися до нього по-своєму, завдяки ідентичності людської фігури або через асоціацію з моментом часу, інкапсульованим у сюрреалістичних пейзажах», — підсумовує вона.
Читайте також:
Як створити мистецькі середовища в регіонах, віддалених від обласного центру? Кейс проєкту «Фронтера»