Sports Illustrated намагається охопити молодшу аудиторію за допомогою нової серії, створеної для мобільних пристроїв на Snapchat.
Snap Originals є популярною телевізійною альтернативою для покоління Z, які менше цікавляться традиційним медіа: понад 85% когорти дивилися його у другій половині минулого року, згідно зі статистикою Snap, наведеною у релізі. Враховуючи свою давню історію як друкованого журналу, Sports Illustrated міг би досягти успіху, витрачаючи ресурси через цифровий канал.
Коротко про головне:
- Згідно з прес-релізом, Sports Illustrated запустила серію Snap Original для спілкування з молодшою аудиторією. Найкращі спортивні відео Америки дебютували 5 листопада і стали першою спробою публікації на соціальній платформі.
- У серіалі представлені ролики, створені користувачами, які з’являтимуться щоп’ятниці, а ведучою буде Ешлі Ніколь Мосс. Щоб переглянути, користувачі можуть сканувати унікальний QR-код публікації або шукати її назву на сторінці пошуку Snapchat.
- Оскільки Sports Illustrated привертає увагу молодшої аудиторії, її нова серія показує, як бренди все частіше розглядають соціальні медіа як обов’язковий вихід у мобільний простір.
Про Sports Illustrated
Найкраще спортивне відео Америки містить контент, створений користувачами, який викликає резонанс у молодшої аудиторії, як це можна побачити на платформах для коротких відео, таких як TikTok, YouTube Shorts і власний наслідувач Spotlight від Snap. Щобільше, бувши ведучою цифрового контенту в Sports Illustrated, Ешлі Ніколь Мосс привнесла в серіал знайоме обличчя, яке може сподобатися глядачам, з майже 48 000 підписників в Instagram.
Цей крок Sports Illustrated показує те, як бренди все більше обирають платформи соціальних мереж, щоб охопити аудиторію, яка орієнтується на мобільні пристрої. Ці платформи більше не просто займаються підключенням користувачів, а розширили свої пропозиції, включивши оригінальний контент, ігри та електронну комерцію, відкриваючи більше можливостей для брендів для стимулювання взаємодії на тлі буму використання мобільних пристроїв.
Партнерство, подібне до останнього з Snapchat, допомогло досягти великих успіхів для Sports Illustrated Media Group. Станом на вересень об’єкт, опублікований The Arena Group, зріс більш ніж на 250% за минулий рік, і за даними, наведеними у релізі, його відвідали майже 53 мільйони унікальних відвідувачів. У травні 2020 року Sports Illustrated почала випускати довгострокові відео та аудіопроєкти у партнерстві зі своїм власником та 101 Studios.
Що стосується Snapchat, то в новій серії платформа використовує спортивні медіа для створення своїх відеопропозицій. Материнська компанія Snap у травні здійснила подібні розширення, оголосивши про дев’ять нових оригінальних серіалів, прем’єра яких відбудеться цього року. Попри ці зусилля, за словами генерального директора Евана Шпігеля: «Прибутки Snap за 3 квартал не досягли цільових показників, частково через зміни відстеження Apple».
Читайте також:
Різдвяна реклама 2021 від McDonald’s та Optus: пухнасті гості, уявні та реальні
Кумедне відео від Zulu Alpha Kilo кепкує з гонитви агенцій за нагородами