• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Sports Illustrated запускає серію Snap Original для покоління Z

16 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Sports Illustrated запускає серію Snap Original для покоління Z
Share on FacebookShare on Twitter

Sports Illustrated намагається охопити молодшу аудиторію за допомогою нової серії, створеної для мобільних пристроїв на Snapchat.

Snap Originals є популярною телевізійною альтернативою для покоління Z, які менше цікавляться традиційним медіа: понад 85% когорти дивилися його у другій половині минулого року, згідно зі статистикою Snap, наведеною у релізі. Враховуючи свою давню історію як друкованого журналу, Sports Illustrated міг би досягти успіху, витрачаючи ресурси через цифровий канал.

Коротко про головне:

  • Згідно з прес-релізом, Sports Illustrated запустила серію Snap Original для спілкування з молодшою ​​аудиторією. Найкращі спортивні відео Америки дебютували 5 листопада і стали першою спробою публікації на соціальній платформі.
  • У серіалі представлені ролики, створені користувачами, які з’являтимуться щоп’ятниці, а ведучою буде Ешлі Ніколь Мосс. Щоб переглянути, користувачі можуть сканувати унікальний QR-код публікації або шукати її назву на сторінці пошуку Snapchat.
  • Оскільки Sports Illustrated привертає увагу молодшої аудиторії, її нова серія показує, як бренди все частіше розглядають соціальні медіа як обов’язковий вихід у мобільний простір.

Про Sports Illustrated

Найкраще спортивне відео Америки містить контент, створений користувачами, який викликає резонанс у молодшої аудиторії, як це можна побачити на платформах для коротких відео, таких як TikTok, YouTube Shorts і власний наслідувач Spotlight від Snap. Щобільше, бувши ведучою цифрового контенту в Sports Illustrated, Ешлі Ніколь Мосс привнесла в серіал знайоме обличчя, яке може сподобатися глядачам, з майже 48 000 підписників в Instagram.

Sports Illustrated Debuts on Snapchat with America's Best Sports Videos |  Business Wire

Цей крок Sports Illustrated показує те, як бренди все більше обирають платформи соціальних мереж, щоб охопити аудиторію, яка орієнтується на мобільні пристрої. Ці платформи більше не просто займаються підключенням користувачів, а розширили свої пропозиції, включивши оригінальний контент, ігри та електронну комерцію, відкриваючи більше можливостей для брендів для стимулювання взаємодії на тлі буму використання мобільних пристроїв.

Партнерство, подібне до останнього з Snapchat, допомогло досягти великих успіхів для Sports Illustrated Media Group. Станом на вересень об’єкт, опублікований The Arena Group, зріс більш ніж на 250% за минулий рік, і за даними, наведеними у релізі, його відвідали майже 53 мільйони унікальних відвідувачів. У травні 2020 року Sports Illustrated почала випускати довгострокові відео та аудіопроєкти у партнерстві зі своїм власником та 101 Studios.

Snap Originals

Що стосується Snapchat, то в новій серії платформа використовує спортивні медіа для створення своїх відеопропозицій. Материнська компанія Snap у травні здійснила подібні розширення, оголосивши про дев’ять нових оригінальних серіалів, прем’єра яких відбудеться цього року. Попри ці зусилля, за словами генерального директора Евана Шпігеля: «Прибутки Snap за 3 квартал не досягли цільових показників, частково через зміни відстеження Apple».

Джерело


Читайте також:

Різдвяна реклама 2021 від McDonald’s та Optus: пухнасті гості, уявні та реальні

Кумедне відео від Zulu Alpha Kilo кепкує з гонитви агенцій за нагородами

Теги: креативновинитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.