Група компаній DIM спільно з креативним агентством TABASCO презентували маніфест бренду, який став логічним продовженням нового позиціювання «Живи більше». Командою проєкту були розроблені дві кампанії — іміджева з відеороликом, який став маніфестом бренду, та кампанія з двома відео, більше схожими на кіно.
Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM:
«Захопити увагу споживача, змусити відчути спорідненість з брендом та стати його частиною, придбавши квартиру в житлових комплексах DIM, — ось основні цілі, які ми поставили перед собою, розпочинаючи роботу над рекламними кампаніями. У плідній та активній співпраці з партнером нам вдалося створити та втілити в життя історії того, як нам, людям, які звикли до обставин, запропонованих долею, творити свій комфорт та затишок власноруч. Наш дім — це місце, в якому нам має бути спокійно, куди хочеться повертатися, в якому хочеться жити більше. І саме DIM будує проєкти, які продовжують й наповнюють життя комфортом, затишком та турботою.»
Олександр Смірнов, співзасновник та партнер TABASCO:
«Компанія DIM – наш стратегічний партнер. Ми в захваті від можливості забезпечити креативну комунікацію для чудових об’єктів, які вони будують!».
В основі іміджевої кампанії відеоролик «Стара квартира», мета якого — заявити про бренд DIM та донести до споживача повідомлення: «Подовжуй життя собі, а не старій квартирі. Живи більше». Ідея ролика — показати, як людина прив’язується до старого житла, заплющує очі на незручності, зношеність, дискомфорт й щоразу виправляє ці вади. При цьому вона не розуміє, що продовжує життя старій квартирі, а не собі. Новий сучасний житловий комплекс від DIM постає перед героєм у момент, коли сил терпіти більше не залишається. І він наважується на круті зміни та купівлю нової квартири для своєї родини.
Тетяна Білозорова, Associate Creative Director TABASCO:
«У ролику використані фрагменти сюжету, з якими стикалися багато хто з нас у реальному житті: перегорілі пробки, ліфт, що застряг, нецензурні написи на сходовій клітці, крани, що протікають, забиті сміттєві баки. І все-таки від ролика не віє тугою. Хай там як, герой любить своє старе житло, адже він просто не замислюється про те, що може бути по-іншому. Ми б хотіли допомогти споживачеві впізнати себе в цих ситуаціях й показати, що може бути інакше. Це можливо, якщо ви оберете нерухомість від групи компаній DIM».
Друга кампанія — це аж два ролики: «Неандерталець» та «Середньовіччя». В першому відео ми бачимо голодну первісну людину, яка замість того, аби вбити вовченя й сито повечеряти, зігріває його від холодного вітру біля свого вогнища. У другому – зустрічаємо ремісника. Він не злякався й врятував від розлютованого натовпу молоду жінку, яку вважають відьмою. Обидва герої роблять у минулому добрий вчинок і в наступному житті опиняються в сучасних інтер’єрах власних квартир від групи компаній DIM. «Напевно, у минулому житті я зробив щось дуже добре, якщо тепер у нас є ця неймовірна квартира», – озвучує диктор думки героїв. І підсумовує: «Одне добре рішення може змінити все життя».
«Ця фраза не просто резюмує сюжет. Вона одночасно екстраполюється на весь бренд, повідомляючи глядачеві, що одне гарне рішення придбати квартиру в DIM може кардинально змінити його життя на краще», — зазначає Тетяна.
Зйомки відеороликів відбувалися на кіностудії Film.UA та на території одного з найкрасивіших житлових комплексів групи компаній DIM – Park Lake City. Для іміджевого ролика була побудована спеціальна декорація, яка реалістично зображає особливості радянського «бабусиного» житла. Відьма з відео «Середньовіччя» переховувалася від натовпу в Косому Капонірі — унікальному місці в центрі Києва, де буквально завмерла епоха середніх віків.
Особливістю цих двох роликів є кінематографічна стилістика з прицілом на показ у кінотеатрах. Ці ролики повинні розважити, спантеличити, створити враження, що це новий трейлер або початок фільму, але тільки не реклама.
Повноцінний реліз роликів «Неандерталець» та «Середньовіччя» відбудеться 1 грудня 2021 року. Сьогодні ж компанія показала їхні тизерні варіанти.
Читайте також:
Підкидні маски та цукерки з броколі: гелловінські кампанії з добірки Cannes Lions