Що робити, якщо вам потрібно створити ідентичність бренду для події, присвяченої різноманітним кризам, які загрожують людству? Якщо ви співпрацюєте зі студією Tangent, то відповідь очевидна: ви схиляєтеся до екзистенційної тривоги з невпинно позитивним настроєм.
Студія з Глазго має вражаючий досвід роботи з гідними клієнтами та відомими співробітниками, включаючи Sustainable Glasgow, Tonic Arts і Remade Network. Але коли справа дійшла до розробки стилю для Единбурзького міжнародного книжкового фестивалю 2021 року, перед ними постало дещо складне завдання.
Це тому, що фестиваль, який є найбільшим у світі публічним святом писаного слова, присвячений історіям та ідеям про світ навколо нас, що змінюється. Ці історії, які протягом 17 днів розповіли на понад 750 подіях, дебатах та семінарах, неминуче торкалися впливу пандемії. Однак, вони також обговорили зміну клімату, бідність, нерівність та різноманітні наслідки технологій.
Перетворення таких важливих тем на елемент брендингу, який буде спонукати відвідувачів завітати на фестиваль, не проста задача. Однак студія Tangent чудово впоралася з цим викликом, звернувшись до авторів, політиків та провідних світових мислителів, які обговорювали кризи, з якими стикається людство.
Директор Tangent Девід Вайт пояснює: «Цьогорічний фестиваль був зосереджений на обміні ідеями та історіями про те, як ми всі можемо найкраще адаптуватися до мінливого світу та оговтатися від пандемії. Ми хотіли створити щось радісне й оптимістичне, те, що охоплює найкращі частини світу останні півтора року: громаду, оптимізм, шанс на відновлення».
Він додає: «Шотландія також дивиться в майбутнє, оскільки конференція COP 26 зі зміни клімату проходить у Глазго, тому ми хотіли створити якомога позитивніший тон».
Щоби досягти такого тону, Tangent розробила кампанію, яка припускає, що місцеві громади, які працюють разом, мають силу для досягнення позитивних змін. Вигадливий стиль ілюстратора Лінн Фріц та ефектна типографічна структура були використані, щоб ідеально відобразити та гуманізувати настрої кампанії.
З’являючись у всіх сферах брендингу, включаючи плакати та цифрові дисплеї, окремі елементи брендингу Tangent дивляться вперед, не ігноруючи серйозність ситуації, яку обговорює фестиваль.
Читайте також:
Polaroid презентує барвисту кампанію «Створюй свої свята»