• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Як PepsiCo використовує дані, щоб допомогти роздрібним продавцям збільшити продажі

10 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як PepsiCo використовує дані, щоб допомогти роздрібним продавцям збільшити продажі
Share on FacebookShare on Twitter

Оскільки пандемія прискорює зміни в тому, як люди роблять покупки та що вони споживають, PepsiCo використовує дані, щоб допомогти роздрібним торговцям збільшити продажі, одночасно збільшуючи попит на власний портфель напоїв і закусок.

Виробник Cheetos і Mtn Dew запускає Pepviz, платформу, яка пропонує роздрібним продавцям аналітику про дані та інші інструменти для залучення нових покупців, стимулювання відвідувань магазинів і підвищення лояльності, стимулювання імпульсивних покупок, покращення асортименту продуктів і збільшення продажів як в магазині, так і в Інтернеті.

За допомогою Pepviz нью-йоркський CPG може використовувати дані про роздрібну торгівлю та покупців, щоб краще задовольнити потреби споживачів, які іноді можуть відрізнятися від магазину до магазину. Збір даних також може відігравати важливу роль у допомозі роздрібним продавцям оптимізувати обмежений простір на полицях та розв’язувати інші проблеми.

PepsiCo
Dimitrios Kambouris via Getty Images

PepsiCo розглядає, як компанії та роздрібні торговці, з якими вона працює, можуть рухатися далі після пандемії, сказала Kate Garner, старший віцепрезидент компанії. «Ми бачили багато нових запитань для наших роздрібних продавців і для нас самих щодо того, як передбачити та вловити зростання зі значними змінами на ринку», — додала вона.

Продовольчий ландшафт зазнає ударів з кількох фронтів, що змушує CPG шукати способи стати більш спритними та чуйними до потреб як покупців, так і роздрібних продавців. Споживачі не лише прагнуть харчуватися здоровіше, але й купувати більше продуктів в Інтернеті — пара тенденцій, які посилилися під час безперервної пандемії.

Водночас виробники продуктів харчування та роздрібні торговці намагаються відповісти, як буде виглядати майбутнє — наприклад, скільки люди продовжуватимуть їсти вдома після COVID-19 — змушуючи їх шукати способи передбачити, куди рухається ринок та як вони можуть перемогти. Все частіше дані є відповіддю.

За словами Garner, Pepviz наразі користується «жменькою клієнтів», серед яких є як малі, так і великі роздрібні торговці, хоча вона відмовилася назвати компанії. Однак, вона сказала, що бажання роздрібних продавців заощадити час і гроші — а також безліч запитань, на які вони повинні відповісти у швидкоплинному середовищі — швидше за все, спонукатимуть більше їх використовувати платформу.

«Я вважаю це стандартним курсом бізнесу, — сказала вона. — PepsiCo вірить у силу даних і здатність їх допомогти нам визначити сфери зростання».

PepsiCo активно нарощувала свою базу даних протягом останніх п’яти років і регулярно використовує дані у роботі з роздрібними торговцями. Але Pepviz робить крок далі, зосереджуючи увагу на поведінці покупців у гіперлокальному масштабі, не тільки розповідаючи роздрібному продавцю, що клієнти купують у його магазині, а й що вони купують в інших магазинах у цьому районі. Ці дані допомагають роздрібним продавцям зрозуміти, як збільшити розміри кошика.

Наприклад, PepsiCo відзначила, що роздрібні торговці малого формату з обмеженим місцем на полицях зазвичай пропонують один і той же асортимент продукції. Pepviz взяв моделі покупок і дані про поведінку, зібрані від двох національних роздрібних продавців, щоб допомогти парі мінімагазинів зрозуміти, як відсортувати своїх клієнтів за чотирма категоріями, причому кожному кластеру присвоюється власний асортимент товарів.

Близько 80% товарів у цих категоріях були однаковими, але решту 20% можна було змінити, щоб задовольнити певну особу. Після адаптації асортименту, продажі солоних снеків в одній мережі C-store щорічно зросли на 4000 доларів США, а в іншому — майже на 1300 доларів.

В іншому прикладі роздрібний продавець хотів збільшити продажі у своїй категорії солоних снеків. Компанія пропонувала в основному той самий асортимент продуктів, але не надто замислювався над тим, щоб пропонувати кращі для вас закуски PepsiCo, як-от запечені чипси або Bare Snacks. Він не був впевнений, чи готові його клієнти. За допомогою даних Pepviz PepsiCo визначила, які з магазинів роздрібного продавця могли б отримати користь від цих більш здорових пропозицій для зростання продажів.

«Ми дійсно наполягали на тому, щоб ви по-різному думали про кожен із цих магазинів і про вподобання покупця, — сказала Garner. — Це був низький ризик, тому що ми не просили їх змінити що-небудь протягом всієї їх присутності. Ми могли б розвиватися повільними темпами й дійсно змусити їх взяти на себе зобов’язання та зрозуміти інвестиції».

Джерело


Читайте також:

Mastercard: Чому маркетинг «втілює в життя екологічність»

Netflix запускає функцію в стилі TikTok для дітей

Теги: розвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.