Напевно, багато з нас знайомі з питаннями: що вдягнути на вечірку друзів і чи варто брати з собою відро смаженої курки, яке доведеться нести на холоді.
KFC та агентство Edelman нарешті розв’язали вічну проблему, створивши Finger Lickin’ Chicken Mitten Bucket Hugger, святковий светр-чохол з рукавицями, розроблений відповідно до фірмових відер мережі.
Сувенірний дизайн включає в себе вбудовані рукавиці, щоб ваші руки не мерзли та залишалися ближче до курки.
З 9 по 11 листопада (до моменту розпродажу продукту) клієнти, які замовлять відповідну їжу KFC через веб-сайт або додаток бренду, матимуть можливість безкоштовно отримати рукавиці для відерця з крильцями.
Кулінарно-гарнітурна інновація буде розіслана поштою в грудні та прибуде якраз до свят.
Утім, на цьому новинки компанії не завершилися. Для особливо стильних поціновувачів KFC випускає светри з пташками на червоному тлі, присвячені виходу кінострічки «Спенсер».
Серед кількох моментів буденного життя, зображених у фільмі Пабло Ларраїна, була сцена, в якій принцеса Діана насолоджується відром з крильцями KFC зі своїми дітьми Вільямом і Гаррі. І щоб відсвяткувати цю рекламну інтеграцію, мережа смаженої курки відтворила один з найбільш впізнаваних образів Діани Спенсер і назвала його «Спенсер».
Кілька разів протягом 80-х і 90-х років принцесу Діану фотографували в червоному светрі з візерунком білих і чорних овець. KFC віддає шану овечим светрам, але заміняє зображення на курей, включаючи одного чорного півника. 100% доходів від продажу светрів компанія передасть фонду, який підтримує молодь.
Читайте також:
Kevin Allen: Чому бренди повинні стати емоційно розумнішими