5 листопада Український Культурний фонд розпочав прийом заявок на програму «Культура без бар’єрів», яка була розроблена у рамках Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні. Бюджет програми на 2022 рік складає 30 мільйонів гривень.
Програма «Культура без бар’єрів» відповідає пріоритетному напряму діяльності Фонду
- сприянню дотриманню культурних прав, безбар’єрного доступу до споживання і створення культурного продукту,
- забезпеченню рівних можливостей особистісного розвитку та самореалізації для всіх громадян та спільнот,
- створенню умов для сприяння творчій діяльності,
- створення нових партнерств і формування в Україні спільних цінностей громадянського суспільства;
- забезпеченню дотримання культурних прав: рівного доступу до культурних ресурсів, рівних можливостей для особистісного розвитку та самореалізації для всіх громадян та спільнот, незалежно від культурних, мовних, етнічних, регіональних, соціальних, гендерних та інших особливостей чи розбіжностей;
- сприянню створення інноваційного конкурентоспроможного культурного продукту та професійного становлення митців, розвитку дитячої та молодіжної творчості;
- підтримці проєктів, націлених на місцевий розвиток в умовах децентралізації;
- сприянню розвитку освітніх ініціатив, впровадженню інновацій, цифрових технологій та діджиталізації у сфері культури.
У рамках програми на 2022 рік пропонується три лоти:
ЛОТ 1. Підтримка митців з інвалідністю
Результатом має стати реалізація проєктів, у яких митці з інвалідністю є авторами або безпосередніми виконавцями та учасниками культурно-мистецьких заходів, тобто є інтегрованими у процес створення культурних продуктів на рівні людей без інвалідності.
ЛОТ 2. Мистецтво без бар’єрів
Результатом має стати створення якісних інклюзивних культурних продуктів, які орієнтовані на потреби людей з інвалідністю, інклюзивна адаптація наявних продуктів або, наприклад, підтримка інклюзивних мистецьких освітніх програм для професіоналізації людей з інвалідністю.
ЛОТ 3. Безбар’єрне суспільство
Результатом має стати підтримка створення публічних та доступних платформ для поширення інклюзивних продуктів задля задоволення культурних потреб людей з інвалідністю або, наприклад, підтримка масштабних публічних подій та соціальних інформаційних кампаній, які привертають увагу суспільства до проблем людей з інвалідністю, формують повагу до їх прав та потреб, стверджують інклюзію як базову цінність для суспільного розвитку.
Більше інформації про програму та інструкція для подання заявки тут!
Читайте також:
Influence-маркетинг в Україні: як еволюціонували інтеграції з брендами й що вбиває рекламні кампанії
Загадки історії: Dubai Tourism продовжує створювати ролики-трейлери в голлівудському стилі