Міжнародна мережа супермаркетів Lidl розробила святкову рекламу кампанію, яка входить в креативну структуру супермаркету «Big On» і має на меті зробити Lidl відомим як за якістю, так і за ціною.
Lidl подвоює свою обіцянку надавати якісну їжу за низькими цінами цього Різдва, оскільки її кампанія 2021 року показує, як може виглядати Різдво майбутнього.
Оголошення, створене рекламним агентством Karmarama, починається з традиційного сімейного різдвяного обіду сьогодні, демонструючи деякі святкові страви, які пропонує Lidl.
Обіцяючи «Мати високу якість і завжди низьку ціну», реклама перезапускається з тією ж сім’єю за різдвяним столом, але цього разу в майбутньому, коли індичку будуть розрізати лазерами, а деякі члени сім’ї переселяються на Місяць.
Втретє подорож йде ще далі в майбутнє з новою технологією, безсмертними членами сім’ї та собакою, яка здатна красти їжу зі столу за допомогою телекінетичного пристрою. 60-секундний ролик закінчується на жартівливій фразі: «Навіть коли ми нарізаємо індиків за допомогою лазерів, ми завжди будемо Lidl за ціною».
«Після кількох непростих років країна хоче дивитися вперед, а не назад, тому ми розробили нашу безтурботну рекламу на десятиліття в майбутнє, — говорить директорка з маркетингу Lidl GB Claire Farrant. — Враховуючи наше прагнення завжди приділяти багато уваги якості, Lidl — ціною, цього року ми хотіли, щоб наша різдвяна реклама показала, що ми дійсно завжди думаємо про це, незалежно від того, що нас чекає в майбутньому».
Нова різдвяна кампанія, створена в рамках креативної концепції супермаркету «Big On», створена у 2019 році, базується на позиціюванні бренду 2019 та 2020 років «Велике Різдво, в яке ти можеш повірити.
Запускаючи фреймворк, Farrant сказала: «Ми не настільки відомі якістю, як ціною. Ми відчували, що нам потрібно почати говорити зі справжньою владою і відзначати, як пишаємося тим, що ми є одним із найбільш швидкорослих роздрібних продавців, а наші магазини переповнені високоякісними продуктами. Якщо ми повідомимо про це правильно, ми віримо, що зможемо заохотити покупців купувати більше у нас і робити важливий щотижневий “великий магазин” у місцевому Lidl, а також у їхніх супермаркетах».
Читайте також:
Чому найновіший продукт Virgin Mobile — це пластівці для сніданку
Готуй Новий рік восени: шпаргалка на свято