Sustainable Strategies Institute (SSI) разом з Глобальним договором ООН в Україні проведе для комунікаційників триденний інтенсив по роботі з проєктами сталого розвитку.
Тренерами виступлять Тетяна Сахарук (Глобальний договір ООН в Україні), Володимир Дегтярьов (Newsfront PR Agency), Олександр Катков (Adsapience activation power-house), Віктор Заєць (iPlace), Наталія Боярчук (SSI), Юлія Гальчинська (НУБіП України).
Учасники дізнаються, як визначити рівень сталості та вплив на середовище своєї компанії, привернути увагу колег, інвесторів, медіа та експертних кіл, створити історію та комунікаційний мікс навколо ESG проєктів, виміряти їх результати. Окреме зайняття буде присвячено створенню звітності та комунікації з інвесторами та фінансовими колами.
Наталія Боярчук, співзасновниця SSI: «Головна мета тренінгу — навчитись розповідати про фундаментальні й часто повільні зміни, залучати підтримку, довіру й віру, ресурси для масштабування й прискорення. Ми зібрали кращі приклади й експертів, які навчать та надихнуть пройти непростий шлях створення вашого ефективного комунікаційного кейсу сталого проєкту — для різних аудиторій та різних стейкхолдерів».
Додатково запрошені чотири спікери, які представлять сталі кейси своїх бізнесів: Дар’я Кичук (effa), Ольга Захарова (ДТЕК), Наталія Байдала (Mastercard), Катерина Глушаниця (Данон Україна). Кейси підібрані так, щоб продемонструвати чотири різні ситуації щодо сталого розвитку.
«Сталість стає невіддільною частиною стратегічної адженди будь-якого бізнесу. Для тих, хто хоче, щоб його якісну історію змін на краще знали і розуміли всі — цей інтенсив», — Наталія Боярчук.
Інтенсив пройде 18-20 листопада 2021, у навчальному центрі «Освіторія» (вул. Московська, 2).
Читайте також:
Вкрадена картина у 1979 році може бути невідомим Рембрандтом