• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Simon Dixon та Aporva Baxi: «Оптимізм і переосмислення: чого ми навчилися за два десятиліття DixonBaxi»

3 Листопада, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Simon Dixon та Aporva Baxi: «Оптимізм і переосмислення: чого ми навчилися за два десятиліття DixonBaxi»
Share on FacebookShare on Twitter

Засновники DixonBaxi Simon Dixon та Aporva Baxi відзначають два десятиліття управління своїм лондонським агентством. В ексклюзиві для Creative Boom, вони розповідають, як це — бути самовизначеним і творчо реалізованим, ігноруючи те, що індустрія каже вам робити.

DixonBaxi народився 20 років тому зі списком речей, які ми будемо й не будемо робити: ми будемо визначати свою власну долю, будемо амбітними та прийматимемо зміни; ми не будемо дурити, боятися чи вірити власному ажіотажу. Все, крім цього списку, було переосмислено щонайменше двічі. І ми, безсумнівно, все це заново винайдемо.

Ось що означає бути самовизначеним: відкинути конвенції на користь пошуку кращого способу робити щось. Потрібна мужність, щоб дотримуватися того, у що ви вірите, особливо коли ціла галузь займається чимось іншим. Але це окупається. Для нас це означало співпрацю з такими сміливими брендами, як Hulu, AT&T, British Land, History та AC Milan.

DixonBaxi
Оригінальний список речей, які вони робили б і чого не робили, заснувавши DixonBaxi

Ми прийшли туди, де є зараз, відмовившись стояти на місці. Вітаючи зміни та використовуючи речі, ми вчимося адаптуватися. Нижче наведено деякі з найважливіших уроків останніх двох десятиліть. Сподіваємося, що це стимулює вашу творчу еволюцію.

Наймайте людей, а не резюме

Щоб зробити дивовижну роботу, вам потрібна команда людей, які розуміють ваше бачення та мають власну точку зору. Навичкам можна навчитися; перспективи — не можна. Створюйте свою команду на основі того, хто вони і як вони думають, а не на основі резюме.

Залишайтеся оптимістами

Кожна кар’єра пов’язана з труднощами. Візьміть звичку проявляти себе позитивно, особливо коли це важко. Ви маєте використовувати все, що маєте для всього, що робите, інакше немає сенсу робити що-небудь з цього.

Прийміть зміни, а потім адаптуйтеся

Ви помилитеся. Ви будете кинутий виклик. Вас штовхнуть. Прийміть все це. Дайте собі свободу змінити напрямок, і вам буде набагато комфортніше в невизначеності. Розпізнавати, коли потрібно адаптуватися, і мати впевненість у тому, щоб зробити це правильно, — це різниця між тим, щоб бути хорошим або чудовим у тому, що ти робиш.

DixonBaxi
MTV2 – перший проєкт DixonBaxi
Ребрендинг MTV у Великобританії (2003)
Круїз з Елвісом за п'ятьма США (2008)
Круїз з Елвісом за Five USA (2008)

Ми завжди вчимося

Ви можете вчитися на кожному досвіді. Зберігайте невпинно відкритий розум і нагадуйте собі, що творчість не є складною — якщо ви зробите роботу, щоб знищити творчі бар’єри, з якими стикаєтесь, ви станете іншою стороною, навчившись чогось.

Нехай ваші цінності спрямовують вас

Яскравість приходить від віри в роботу, яку ви робите. З’ясуйте, у що ви вірите, і визначте пріоритети роботи, яка це підтримує. Майте сміливість керувати своїми можливостями: сказати «ні» одному, дає змогу робити щось інше.

Робота повинна розширити ваше життя

Подорожі. Зустрічі з новими людьми. Насолоджуйтесь кожним проєктом, занурюючись у нього з головою (наприклад, ми запалювали феєрверк у пустелі з Elvis для Five USA або знайомилися з жителями Нью-Йорка, спілкуючись із людьми на вулиці з Samsung). Деякі з ваших найкращих робіт будуть отримані з досвіду, який ви отримаєте під час виконання.

Історія глобального ребрендингу (2017)
FOX Sports NL (2018)
Мілан (2019)

Почніть із незручного

Уявіть собі шкалу від 1 до 10, 1 — еволюція, а 10 — революція. Переконайтеся, що ви існуєте між 5 і 10. Ви потрапите ближче до 1, ніж починали, але, починаючи з великих ідей і рівня винахідництва, який відчуває себе амбітним і незручним, ви все одно будете чудово працювати.

Не знайдіть. Вигадайте його

Якщо ви покладаєтесь на дизайн для натхнення, ви ніколи не створите нічого нового. Зверніться до досвіду чи інших видів мистецтва, щоб зберегти культурний зв’язок. Потім переосмисліть, як усе працює; використовуйте свою точку зору, щоб створити новий спосіб чинити, переживати або думати про речі.

Це потребує часу

Кар’єра — це справа всього життя, яка вимагає наполегливої ​​праці та великого терпіння. Занадто багато людей або не витрачають час, або просто здаються. Не дозволяйте світовій потребі в миттєвому задоволенні зірвати вашу подорож. Залишайтеся вірними речам, у які вірите — не робіть роботу, яку не хочете робити — і через 20 років ви з любов’ю озираєтеся на все, що зробили.

DixonBaxi
All4 (2019)
DixonBaxi
Плутон TV (2020)
Хулу (2021)Hulu (2021)

Джерело


Читайте також:

Head of PR NGN.agency Ярослав Білодо про бізнес PR у TikTok

Великобританія перевершить Європу з рекордними витратами на різдвяну рекламу

Теги: дизайнкреативновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.