Як показали дослідження інтелекту тварин, поведінка курей часто демонструє хитрість і навіть підступність, комунікаційні навички не гірші, ніж у деяких приматів, і вміння доходити рішення, спираючись на свій досвід та обізнаність щодо ситуації. Але чи здатна курка клацнути нормальне фото? На це й спробувала дати відповідь рекламна кампанія Vital Farms під назвою Hens Behind The Lens.
Створена ця кампанія була агенцією Preacher. Креативники агенції зробили спеціальний фотоапарат, яким здатна скористатися курка, і поставили його на пасовиську, де гуляють кури Vital Farms. У такий спосіб глядачі отримують можливість зазирнути у повсякденне життя ферми і пересвідчитися у гуманному ставленні до курей.
Фотоапарат має спеціальну платформу з сенсорами тиску. Тобто, коли курка дзьобає цю платформу або стає на неї, фотоапарат спрацьовує, роблячи фото того, що навколо: кури, просторі пасовиська, фермери, які за ними доглядають, тощо.
Фото, зроблені курми, були розміщені на білбордах і опубліковані як онлайн, так і у лімітованому тиражі фотоальбомів.
«Ми хотіли створити нову кампанію, яка підкреслить чесність та прозорість нашої роботи як бренду у спосіб, досі небачений, — розповідає Хізер Мейс, старша бренд-менеджерка Vital Farms. — Ми хотіли показати день з життя наших дівчат на пасовиську їхніми ж очима. Hens Behind the Lens — це наша перша зовнішня кампанія і унікальний досвід сторітелінгу, де оповідачами виступають самі наші дівчата».
Креативним директором цієї кампанії є Джастін Ральф, який свого часу створював для Vital Farms такі кампанії як Bullsh*t Free Eggs та 360-градусні відео з ферм, теж спрямовані на демонстрацію чесності та прозорості. Цього разу креативники спробували дати шанс неперевіреним, але все ж цікавим ідеям.
Джастін Ральф пояснює: «Однією з ідей, що постійно опинялися вгорі списку, була ідея, яка практично вилучала людське втручання і дозволяла курям самим зробити фото для своєї кампанії. Адже хто зможе розповісти про пасовисько краще за курку, яка живе на ньому?»
Хізер Мейс вважає це природним продовженням попередніх кампаній Vital Farms і найкращим способом наочно та з гумором познайомити споживачів із місією бренду.
«Ми вважаємо вкрай важливим не просто розповісти про це споживачам, а й показати їм», — пояснює вона.
Читайте також:
Кращі фото дикої природи 2021: оголошено переможців Wildlife Photographer of the Year.
Трейлер гри Photography Simulator, яка симулює фотозйомки дикої природи.