• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

WWF створив анімацію з талого льоду, приурочивши її до кліматичної конференції COP26

2 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Вчора WWF запустив кампанію, присвячену його Арктичній програмі, приурочивши цей запуск до початку кліматичної конференції COP26. Для цієї кампанії WWF креативниками було створено анімацію з талого льоду, щоб нагадати світовим лідерам, що, коли арктична льодова шапка розтане, її вже буде не відновити.

Таку покадрову анімацію задумали та реалізували креативники з лондонської продакшн-компанії NOMINT, розповівши про поступове зникнення Арктики за допомогою льодових фігурок, які швидко тануть.

Відео розповідає історію білого ведмежати, яке намагається вижити в Арктиці, що стрімко тане навколо нього. Команда NOMINT скористалася характерним таненням льоду, щоб візуально провести паралель між анімаційними сценами та реальною долею Арктики.

У відео, як і в реальному житті, танення арктичної льодової шапки навіки змінює екосистеми, спричиняючи руйнацію по всьому світу.

Таку анімацію з талого льоду WWF створив, щоб нагадати, що діяти треба зараз.

Креативна команда NOMINT вдалася до інноваційної комбінації 3D-друку, ливарних форм та різьби по льоду, щоб виготовити 500 унікальних льодових фігурок білих ведмедів, з яких і створила цю покадрову анімацію. Загалом на фігурки ведмедів та льодові пейзажі знадобилося понад 1000 літрів льоду, а саму анімацію створювали впродовж року. Режисером відео став співзасновник NOMINT Янніс Константінідіс.

Янніс Константінідіс розповідає: «Цей проєкт виявився значно складнішим за всі інші, над якими ми працювали. Як в емоційному плані, так і в технічному. Концепція видалася нам привабливою ще й тому, що ми збиралися використати природну властивість льоду танути як пряму метафору до проблеми Арктики. Але ми абсолютно недооцінили той факт, що, коли лід починає танути, ви втрачаєте будь-який контроль над ним. Через це, задумана нами масштабна покадрова анімація виявилася майже неможливою, адже, як всі знають, між кожними двома кадрами мусить минути якийсь час. Нам було тяжко дивитися на це, оскільки кожна розтала скульптура і кожен зіпсований кадр нагадували нам про жахливу проблему, про яку йде мова, і про те, наскільки легко її недооцінити».

А Андреа Норгрен, старша менеджерка з комунікацій Арктичної програми WWF, зазначає: «Анімація — впливовий інструмент для емоційного розповідання історій у простий та ефективний спосіб. Тому ми були заінтриговані, коли команда NOMINT розповіла нам про нову техніку анімації з льоду, що тане. Кліматична криза та її руйнівний ефект в Арктиці й решті світу — теми не нові. Але цей спосіб показати, чому глобальне потепління негайно необхідно зупинити на відмітці у 1,5°C, є дійсно новим».

Джерело


Читайте також:

Зелені ідеї: обкладинки журналу показують оригінальну красу в умовах кліматичної кризи.

Що можуть розповісти медузи про зміну клімату: інтерактивна історія італійської мисткині.

Як показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур.

Теги: анімаціявідеоекологіясоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.