Вчора WWF запустив кампанію, присвячену його Арктичній програмі, приурочивши цей запуск до початку кліматичної конференції COP26. Для цієї кампанії WWF креативниками було створено анімацію з талого льоду, щоб нагадати світовим лідерам, що, коли арктична льодова шапка розтане, її вже буде не відновити.
Таку покадрову анімацію задумали та реалізували креативники з лондонської продакшн-компанії NOMINT, розповівши про поступове зникнення Арктики за допомогою льодових фігурок, які швидко тануть.
Відео розповідає історію білого ведмежати, яке намагається вижити в Арктиці, що стрімко тане навколо нього. Команда NOMINT скористалася характерним таненням льоду, щоб візуально провести паралель між анімаційними сценами та реальною долею Арктики.
У відео, як і в реальному житті, танення арктичної льодової шапки навіки змінює екосистеми, спричиняючи руйнацію по всьому світу.
Таку анімацію з талого льоду WWF створив, щоб нагадати, що діяти треба зараз.
Креативна команда NOMINT вдалася до інноваційної комбінації 3D-друку, ливарних форм та різьби по льоду, щоб виготовити 500 унікальних льодових фігурок білих ведмедів, з яких і створила цю покадрову анімацію. Загалом на фігурки ведмедів та льодові пейзажі знадобилося понад 1000 літрів льоду, а саму анімацію створювали впродовж року. Режисером відео став співзасновник NOMINT Янніс Константінідіс.
Янніс Константінідіс розповідає: «Цей проєкт виявився значно складнішим за всі інші, над якими ми працювали. Як в емоційному плані, так і в технічному. Концепція видалася нам привабливою ще й тому, що ми збиралися використати природну властивість льоду танути як пряму метафору до проблеми Арктики. Але ми абсолютно недооцінили той факт, що, коли лід починає танути, ви втрачаєте будь-який контроль над ним. Через це, задумана нами масштабна покадрова анімація виявилася майже неможливою, адже, як всі знають, між кожними двома кадрами мусить минути якийсь час. Нам було тяжко дивитися на це, оскільки кожна розтала скульптура і кожен зіпсований кадр нагадували нам про жахливу проблему, про яку йде мова, і про те, наскільки легко її недооцінити».
А Андреа Норгрен, старша менеджерка з комунікацій Арктичної програми WWF, зазначає: «Анімація — впливовий інструмент для емоційного розповідання історій у простий та ефективний спосіб. Тому ми були заінтриговані, коли команда NOMINT розповіла нам про нову техніку анімації з льоду, що тане. Кліматична криза та її руйнівний ефект в Арктиці й решті світу — теми не нові. Але цей спосіб показати, чому глобальне потепління негайно необхідно зупинити на відмітці у 1,5°C, є дійсно новим».
Читайте також:
Зелені ідеї: обкладинки журналу показують оригінальну красу в умовах кліматичної кризи.
Що можуть розповісти медузи про зміну клімату: інтерактивна історія італійської мисткині.
Як показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур.