Привіт, земляни! Наприкінці минулого тижня ми традиційно зібралися агенцією, щоб відібрати свіжі тренди. Наша команда використовує їх під час роботи з клієнтами, тому кожен проєкт «Неба» потрапляє в культуру своєчасно. Пропонуємо вам робити так само, тому ділимося свіжою добіркою цікавинок у колонці «Nebo на культурній орбіті». Починаймо!
Послухати подкаст «Nebo на культурній орбіті» можна на:
Як розриваються шаблони
OnlyFans вже давно перестав бути місцем, де тусуються лише порномоделі. Це в черговий раз довела рада з туризму Відня, яка завела на популярному ресурсі акаунт музеїв міста. Така ідея з’явилася не заради хайпу, а в обхід правилам Instagram та Facebook. Відверті картини відомих художників не пройшли цензуру у двох найпопулярніших соцмережах, тож тепер «лежатимуть» на OnlyFans.
А от хто використовує OnlyFans за прямим призначенням, так це 69-річна жінка, на ім’я Мішель Харденбрук. Її мета — придбати будинок для сина з обмеженими можливостями. Більше про модель третього віку можна дізнатися у документалці на VICE.
Ми вважаємо, що Мішель — молодець. Годі цих стереотипів, що на сьомому десятку можна лише пекти пиріжки і фотографувати орхідеї на підвіконні.
«Цікавитися рослинами треба в будь-якому віці», — подумали колишні співробітники Apple та Nike, тому створили соцмережу PlantLife. У ній користувачі зможуть знаходити рекомендації з догляду за подібними рослинами, дізнаватися причини виниклих проблем, а також обмінюватися чи продавати паростки іншим юзерам.
Прогнозуємо, що зовсім скоро з’явиться величезна кількість інфлюенсерів, що «вистрелять» на PlantLife.
TikTok продовжує гриміти
TikTok-хаусом нині нікого не здивуєш… «Потримайте наше пиво», — сказали четверо пенсіонерів у США і запустили власний будинок для створення контенту під назвою Retirement House («Будинок пристарілих»). У ньому Юджин, Пічез, Х’юберт і Мейбл знімають свої тіктоки, залітають у тренди і святкують здобуття нових підписників. Ось вам ще один приклад, як треба проводити дозвілля на пенсії!
Як показує практика, контент для TikTok можна робити з чого завгодно. Кейтлін Абрамс, наприклад, пиляє відоси про те, як очищає старі пам’ятники. Так-так, ви все правильно зрозуміли: дівчина приходить на цвинтар і наводить лад на надгробних плитах. Крім того, Кейтлін шукає історії смертей людей в Інтернеті й таким чином «воскрешає минуле».
У соцмережі за профілем американки стежить майже 2 мільйони користувачів.
Чомусь так повелося, що всі говорять про TikTok як про соцмережу, а не як про продукт. А компанія, виявляється, знімає власні рекламні ролики. Пропонуємо вам переглянути свіженьку комунікацію «You Have to See It», в якій… Хоча що там пояснювати — і так все зрозуміло. Ви маєте це бачити!
Технології наближаються
Майбутнє вже настільки близько, що до нього можна доторкнутися просто в супермаркеті. Найбільший американський ритейлер Walmart почав тестувати продаж криптовалюти у своїх магазинах за допомогою спеціальних кіосків. Уявіть, наскільки легше тепер буде купити крипту: в одному вендинговому автоматі взяв Snickers, а в сусідньому — пару біткоїнів.
Схоже, що скоро так само легко можна буде купити і життєво необхідний орган. У Нью-Йорку хірурги пересадили людині нирку генетично зміненої свині. Цікаво, що орган практично одразу почав нормально функціонувати в тілі пацієнта.
Відтепер на митниці можуть затримати не лише людину, а й робота. Британська робохудожниця Ай-Да не змогла заїхати в Єгипет, бо працівники аеропорту Каїра запідозрили її у шпигунстві. Усе через модем та камери в очах, які робот використовує для малювання. Як результат, Ай-Да була заарештованою протягом 10 днів, аж поки її не відпустили.
Екологія все ще залітає в тренди
Лондонський паб Trade-Inn дозволив відвідувачам розраховуватися за пиво зламаними або непотрібними ґаджетами. У такий спосіб заклад хоче допомогти у боротьбі з величезним об’ємом електронних відходів, що вже сягнув 1,6 мільйона тонн на рік.
Королівський монетний двір пішов ще далі й вирішив видобувати золото зі старих мобільних телефонів. Для цієї ініціативи було підписано угоду з канадським стартапом Excir.
З Британії переносимося до США, де нещодавно відбулася друга осіння презентація Apple. Про серветку для екрана за 19$ ми розповідати вам не будемо, а от про крутий ролик — розкажемо.
Нове іміджеве відео (зняте в гаражі, до речі) компанія присвятила своїм звукам, які вже 45 років лунають для користувачів техніки.
Nebo і небо
Тема звуків продовжується, адже цього разу наша традиційна рубрика буде як ніколи аудіальною.
Бельгієць Валерій Вермелен створив музику зі звуків чорних дірок. Усього до альбому, що отримав назву Mikromedas AdS/CFT 001, увійшло три треки.
А ось так звучить магнітосфера Меркурія. Звук передала на Землю станція BepiColombo.
На цьому все. Послухайте поки наш подкаст і відвідайте сайт «Неба», а ми побігли запускати новий бренд в космос. Скоро все розповімо. До зустрічі!
Читайте також:
Nebo на культурній орбіті: про новий рівень маркетплейсів, популярність онлайн та небо