• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Реклама з розпізнаванням емоцій для автомобіля Lexus ES

29 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Для нової моделі автомобіля Lexus ES Self–Charging Hybrid, смарт-функції якого самостійно реагують на стан водія та пасажирів, була створена реклама з розпізнаванням емоцій, яка виводить персоналізацію на новий рівень.

Автомобільний бренд Lexus та незалежна мережева агенція The&Partnership відзначили випуск моделі Lexus ES Self-Charging Hybrid запуском унікальної емоційно свідомої реклами. Цей інноваційний ролик реагує на емоції глядача в той момент, коли його переглядають.

Рекламна кампанія Feel Your Best першою в світі застосувала розпізнавання облич, щоб створити у глядача позитивний настрій.

Смарт-функції Lexus ES регулюють мікроклімат в салоні автомобіля залежно від температури шкіри водія та пасажирів, контролюють вологість, щоб скло не запотівало від дихання тощо. Ці та інші функції й стали натхненням для рекламної кампанії. Створений в результаті цього ролик впродовж 30 секунд намагається вплинути на емоції глядача, використовуючи різнорівневу аудіовізуальну стимуляцію.

Використовуючи камеру на пристрої глядача, технологія Emotional AI зчитує вираз його обличчя. Залежно від того, яку емоцію штучний інтелект ідентифікує на обличчі людини, відеоряд і саундтрек ролика змінюється. Сцени вповільнюються або пришвидшуються, музика стає енергійнішою чи спокійнішою, кольори змінюють свою яскравість і перед глядачем розгортається монтаж відповідної «послідовності емоцій».

Поекспериментувати з таким інтерактивним контентом теж можна, скрививши обличчя у різні гримаси, адже штучний інтелект реагує на них практично миттєво. На всій протяжності ролика розподілені «точки сканування», які служать тригерами, запускаючи різні версії наступного відеофрагменту.

Ця реклама з розпізнаванням емоцій сполучає в собі як промоматеріали кампанії, так і різноманітний футаж, ретельно дібраний групою психологів.

Переглянути й собі ролик кампанії Lexus Feel Your Best можна ось тут.

Над втіленням цієї кампанії в життя працювала група науковців і психологів на чолі з професором Мохаммадом Солеймані, який розробляє технології машинного розпізнавання емоцій та розуміння машиною людської поведінки.

Професор Мохаммад Солеймані (USC Institute for Creative Technologies) пояснює: «Зараз ми більше, ніж будь-коли, звертаємо увагу на те, який вплив на емоції людини становлять зображення, колір та звук. Ці спостереження не нові, але з огляду на нинішні успіхи в галузі емоційного штучного інтелекту, вони стають дедалі актуальнішими. У повсякденному житті нас постійно бомбардує безліч аудіовізуальних стимулів, які впливають на наш емоційний стан. Тож нас водночас дивує і тішить те, що такий іконічний бренд як Lexus досліджує можливості персоналізованого контенту, який ставить за мету додати глядачам більше позитиву, ніж вони відчували на початку перегляду».

Спірос Фотінос, директор Lexus Europe, додає: «Ми раді можливості поділитися цією інноваційною кампанією зі світовою аудиторією. У час, коли споживачі хочуть від брендів більш персоналізованого контенту, ми хотіли дослідити використання штучного інтелекту для створення реклами, яка реагує на глядача. Це — перший крок до того, щоб продемонструвати, як маленькі зміни в реальному часі здатні позитивно вплинути на наші почуття. Ця ж логіка присутня і в моделі Lexus ES, яка створює комфорт, управляючи рядом сенсорних відчуттів. А відтак, між продуктом та кампанією відбувається природна синергія — реклама реагує на емоції глядача подібно до того, як автомобіль реагує на поведінку та потреби свого водія».

Джерело


Читайте також:

Для Lexus RX створили кампанію, що змінюється в залежності від погоди та часу доби.

Новий Lexus UX таргетується на кожного по-своєму.

Lexus запускає оригінальну пісню, музичний кліп, натхненний враженнями від автомобіля.

Теги: автокреативмаркетинг і комунікаціїпсихологіятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.