• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Кейс ребрендингу ТРЦ Respublika Park: оазис спокою в морі шопінгу та розваг

29 Жовтня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Кейс ребрендингу ТРЦ Respublika Park: оазис спокою в морі шопінгу та розваг
Share on FacebookShare on Twitter

Незабаром відбудеться відкриття найбільшого торгово-розважального центру в Європі Respublika Park. А сьогодні ми розглянемо айдентику ТРЦ від британського агентства AIR Design.

Клієнт

ТРЦ Respublika Park — інноваційний торгово-розважальний центр, розташований на Теремках (Кільцева дорога, 1), нове місце шопінгу та проведення часу вимогливих та досвідчених у розвагах городян.

Завдання

Основне завдання, яке необхідно було вирішити за допомогою брендингу — пом’якшити початкову назву торговельно-розважального центру «Республіка», створити актуальний дизайн, що запам’ятовується, який би підкреслив унікальність архітектурних рішень і відповідав би сучасним тенденціям у сфері рітейлу.

Стратегія

В умовах сучасного міста нікого не здивуєш архітектурними рішеннями зі скла та бетону. Але відповідно до тренду на біофільний дизайн, який втілює адаптацію антропогенного середовища відповідно до природного, використовуючи живі рослини та природне світло — одна з центральних фішок ТРЦ — величезний критий оазис. Його площа понад 2000 кв.м — це найбільший в Україні живий парк усередині торговельного центру. Оазис резонує із зеленими насадженнями навколо будівлі, заспокоює гостя і перетворює шопінг на незабутню пригоду, яка утихомирює і позбавляє від ​​стресу галасливого міського середовища.

Британська агенція Air Design, яка й займалася ребрендингом, запропонувала змінити назву ТРЦ з «Республіка» на «Respublika Park», тим самим пом’якшивши стійку асоціацію із «Зоряними війнами», і зробити акцент на дерево як символ природи та відродження.

Рішення

Метою Air Design було об’єднати широкий асортимент шопінгу, дозвілля, розваг у Respublika Park під однією репрезентативною та самобутньою ідентичністю, яку відвідувачі можуть одразу впізнати. І рішенням стало злиття докупи символів «P» і «R», стилізувавши їх під округлу крону дерева.

Як підкреслює директор Air Design Девід Кемп: «Нашими першочерговими завданнями були ребрендинг та ренеймінг торгово-розважального центру. Ми розробили нову назву та айдентику. Основний символ поєднує літери “R” та “P”, утворюючи дерево, як відбивання великої кількості зелені в Respublika Park і символізуючи перший в Україні ТРЦ із критим зеленим парком».

Крім фірмового стилю, Air Design розробило зручну систему навігації, яка допоможе гостям інтуїтивно пересуватися з однієї локації в іншу та органічно поєднує шлях до магазинів, розважальних зон, фудкортів та зеленої оази.

Ключові кольори бренду

Ключові кольори бренду: глибокий темно-фіолетовий та свіжий м’ятний, акцентовані білим, бузковим та яскраво-рожевим. Стильні, сучасні та досить яскраві, як і сам торговий центр. Свіжа і насичена палітра кольорів показує веселу і грайливу графічну мову.

Respublika Park

Цікавий факт: навпроти темно-фіолетових футуристичних фасадів будівлі (які творці люблячи називають «фіолетовими діамантами») вже висаджений парк сакур, які навесні покриваються яскраво-рожевими квітами. Такий вдумливий підхід характерний для кожної деталі в складному пазлі, що створює реальну і віртуальну інфраструктуру ТРЦ, а все разом робить клієнтський досвід по-справжньому незабутнім.

Юлія Щаслива, CEO ТРЦ Respublika Park, зазначила: «Ми прагнемо створити не черговий безликий “храм шопінгу”, якими так рясніють сучасні мегаполіси, а справжній витвір сучасного мистецтва, виражений у дизайні. Всі елементи фірмового стилю не просто взаємопов’язані, а утворюють цілісну систему, що полегшує сприйняття та викликає певні емоції — захоплення, інтерес, задоволення, передчуття вражень, які так потрібні в сучасному світі».

Шрифт

В якості основного шрифту був обраний Gogh — геометричний шрифт без засічок із сучасним дизайном і традиційним духом. Він добре поєднується і гармонує з брендом, не відриває читача, але зберігає багатий і виразний характер.

Графічні форми

Щоб підкреслити динамічність брендингу, було розроблено набір графічних елементів, які своїми округлими формами надсилають до архітектурного рішення ТРЦ. Вони використовуються в рекламних матеріалах разом з фото і текстами та є єднальним елементом, символізуючи запал, енергію і вічний рух.

Грайлива 3D графічна мова в яскравій колірній палітрі бренду натхненний типографічними формами логотипу. При цьому фірмовий стиль поєднує легкість та інноваційність, пробуджуючи інтерес та цікавість, а використання 3D елементів віддає данину взаємопроникненню реального та віртуального, що вже стає мейнстримом.

Respublika Park

Незабаром ТРЦ Respublika Park відчинить свої двері й задасть новий рівень самому поняттю «суспільний простір».
Слідкуйте за анонсами та приходьте милуватися!

Respublika Park

Читайте також:

Кунжутні послання та «третє око»: шість кампаній для людей з порушеннями зору

Реалізм відеоігор: Activision задіяла військових фотографів у промокампанії Call of Duty

Теги: брендингкреативсуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.