Соціально-просвітницький проєкт «100 років інсуліну» покликаний відкинути забобони та розвінчати міфи щодо діабету. Команда Yellow Clutch сумісно з «Фармак» вирішила раз і назавжди покласти край стереотипу про те, що діабет — це вирок.
Агенція отримала непросте завдання: розповісти про відкриття інсуліну, який рятує мільйони життів, та мотивувати людей відповідально ставитися до свого здоров’я.
Yellow Clutch розробили яскраву айдентику, загальний візуальний стиль кампанії, а також дизайн лендінгової сторінки проєкту.
До співпраці вдалося залучити Київський метрополітен, який підтримав проєкт і надав простір для розміщення виставки «100 років інсуліну» на одній з найбільш багатолюдних станцій Києва — «Театральній».
До проєкту долучилися лідери думок, чиє життя так чи інакше пов’язане з хворобою. Серед них народний артист України Назар Задніпровський, український скрипаль-віртуоз Василь Попадюк, співак Владислав Ситнік, народний артист України Богдан Бенюк, а також психологиня Наталія Холоденко. Кожен поділився своєю історією життя з діабетом чи історією своїх близьких, аби нагадати, що діабет, за умови його вчасної діагностики, нині не є перешкодою для повноцінного та яскравого життя. Передусім це хвороба, яка потребує дотримання самодисципліни, а за наявності симптомів — своєчасного звернення до лікаря.
Презентація проєкту відбулася на станції метро «Театральна» в Києві 13 жовтня. На заході були присутні команди «Фармак», КП «Київський метрополітен», Yellow Clutch Advertising. До заходу долучилися зіркові гості та журналісти провідних українських ЗМІ.
«Наші партнери “Фармак” приділяють багато уваги благодійності та соціальним проєктам. Спільне рішення наголосити на річниці винайдення інсуліну й нагадати про винахід, що змінив світ фармацевтики, — я вважаю одним із найкращих кейсів нашої агенції. На жаль, у нашій країні питання цукрового діабету стоїть дуже гостро. Тож щиро вдячна лідерам думок, які долучилися до нашого проєкту. Історії людей та власний приклад ефективніші за будь-яку статистику. І не лише в підтримці хворих, а й у мотивуванні людей пильніше стежити за своїм самопочуттям. Я рада, що ми маємо змогу нагадати про це українцям», — прокоментувала Валерія Лошманова, CEO Yellow Clutch Advertising.
«“Фармак” бореться з цукровим діабетом, не тільки виробляючи якісні препарати. Ми працюємо над інформуванням населення про ризики, що несе хвороба. Формуємо культуру відповідального ставлення до свого здоров’я, постійної діагностики. Перші інсуліни в продуктовому портфелі “Фармак” з’явилися 18 років тому. У 2001 році було підписано угоду між “Фармак” і американським виробником інсуліну про трансфер технологій закордонного партнера, що дало змогу якісно поліпшити рівень вітчизняних інсулінів та зробити лікування доступним для українського пацієнта», — коментує проєкт директорка з корпоративних комунікацій «Фармак» Євгенія Піддубна.
Виставка буде експонуватися до 29 жовтня в холі станції метро «Театральна». Дізнатися більше інформації про діабет та історію винайдення інсуліну можна на сайті проєкту.
Читайте також:
Премія Effie Awards Ukraine 2021 оновлює свої максимальні показники за кількістю учасників та робіт