• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Великобританія перевершить Європу з рекордними витратами на різдвяну рекламу

28 Жовтня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Великобританія перевершить Європу з рекордними витратами на різдвяну рекламу
Share on FacebookShare on Twitter

Прогнозується, що витрати на рекламу у Великобританії досягнуть рекордного рівня під час Різдвяного періоду, перевищуючи решту Європи на рівні 10,7 мільярда доларів (7,9 мільярда фунтів стерлінгів), що збільшується майже на чверть.

Очікується, що Велика Британія збільшить витрати на рекламу на 24,8% цього року протягом тижнів до Різдва, згідно з дослідженнями Рекламної асоціації (AA) і WARC Expenditure Forecast, які очікують середнє зростання на ринках ЄС5 (Франція, Німеччина, Італія, Іспанії та Великобританії) становити близько 15%.

Очікується, що на другому місці буде Німеччина, за нею йдуть Франція, Італія та Іспанія.

Поточна траєкторія зростання буде рекордним рівнем витрат, навіть перевершивши прогноз, зроблений у липні на різдвяний період звітом про зростання витрат на 18,2%.

Реклама та відновлення економіки

Коментуючи збільшення, Stephen Woodford, виконавчий директор Advertising Association, сказав: «З рекламного аналітичного центру Credos ми знаємо, що наш рекламний ринок є одним із найрозвиненіших у цифровому розвитку у порівнянні з міжнародними ринками. Це пов’язано з унікальним поєднанням творчих, стратегічних, технологічних і виробничих навичок тут, на ринку, у поєднанні з відкритістю споживачів Великобританії до покупок в Інтернеті, що відбивається у найвищій частці ВВП у витратах на електронну комерцію».

Woodford додав, що відновлення економіки Великобританії після пандемії «надало унікальну можливість» її рекламному сектору, щоб допомогти бізнесу розвиватися.

«Ці послуги, які пропонує наша галузь, є цінними не лише для британських маркетологів, а й для покупців рекламних і маркетингових послуг з усього світу, незалежно від того, чи хочуть вони розвиватися тут чи на інших ринках», — додав він.

Витрати на телевізійну рекламу мають найбільше зростання за останні десять років протягом четвертого кварталу, зросли на 9% до 2,5 мільярда доларів (1,564 мільйона фунтів стерлінгів), а відео за запитом телевізійних компаній виросли на 24,1%.

Також було переглянуто прогноз витрат Великобританії на 2022 рік, показавши збільшення на 7,7% до понад 43,3 мільярда доларів (31,5 мільярда фунтів стерлінгів), причому найбільше зростання має відбутися у кінотеатрах (+123,2%) і OOH (+27,7%). Очікується, що пошук, включаючи витрати на електронну комерцію, продовжить зростання на 11,4%.

Джерело


Читайте також:

72% покупців частіше повертаються до брендів із сильними онлайн-спільнотами

Теги: маркетинг і комунікаціїрекламаринок

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Коментарі та уточнення: прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів – 2024. Тренди 2024 від експертів МАМІ
Аналітика

Коментарі та уточнення: прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів – 2024. Тренди 2024 від експертів МАМІ

9 Вересня, 2024

У грудні 2023 року ми опублікували прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів в Україні на 2024 рік. Зараз  маємо чудову нагоду звірити годинники та уточнити, що відбувається у галузі, й наскільки...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.