Чи виклали б ви свої кровні грошенята за бренд, який називається «Нічого»? Цей вигаданий бренд опинився в центрі рекламної кампанії, яку вчора розпочали платформа фрилансерів Fiverr та Ostrich Studios.
Енергійний ролик розповідає історію карколомного злету бренду Nothing від побіжної згадки до глобального феномену, про який постійно говорять заголовки публікацій і який генерує мільйони продажів.
У відео ви не знайдете відповіді на те, що ж таке це Nothing, що воно робить та скільки коштує. Натомість цей вигаданий бренд є символом кожної підприємницької мрії, яка здатна далеко піти. Звісно, не без допомоги спільноти Fiverr.
Креативна ідея бере свій початок від дослідження, яке показало, що 60% респондентів через брак ресурсів навіть не намагаються втілити свої ідеї в життя. Платформа фрилансерів Fiverr, зі свого боку, запевняє, що вона цілком здатна надати всі потрібні ресурси: послуги відеомонтажерів, фахівців з UX-дизайну, творців контенту тощо. Це вона й демонструє в своєму ролику про бренд «Нічого»
Хоча в самому ролику про це не говориться, але над кампанією працювали справжні фрилансери Fiverr:
- Автором візуального брендингу та логотипу Nothing є DesignsbySaba;
- Erman11 є дизайнером футболок;
- SarahRoseAndrews створила мінімалістичні ілюстрації та дизайн пакування;
- Joannaan належать шрифтове оформлення та каліграфічна робота;
- Petru_huja є розробником відеогри про бренд Nothing;
- а тривимірна анімація продукції створена yambostudio.
В цій кампанії платформа фрилансерів Fiverr відступає від своєї традиції ставити в центр реклами реальних дрібних підприємців, обираючи натомість сторітелінг в стилі сіткому.
Дункан Бірд, віцепрезидент з бренд-менеджменту Fiverr, пояснює: «Замість бренду Nothing можна підставити будь-які продукти, послуги чи бізнес-ідеї. Ви можете взяти будь-яку ідею і зробити її можливою завдяки підтримці відповідних фрилансерів. Ми знаємо, що наша концепція дещо абстрактна. Ми хочемо, щоб, переглянувши це відео, наші глядачі приділили хвилинку на його обмірковування, а потім подивилися його ще раз. Ця ідея покликана заінтригувати аудиторію та стимулювати діалог із нею».
Читайте також:
Нова платформа Google For Creators прагне стати джерелом натхнення та професійного зростання.