• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд рослинного м’яса випускає до Гелловіну бургер зі смаком «людятини»

28 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд рослинного м’яса Oumph! запрошує відвідувачів скуштувати цього Гелловіну бургер зі смаком буцімто людятини.

Звісно, таке «людське» м’ясо зроблене з рослин. І тим більше приводів його скуштувати, згодні?

Бренд Oumph! є шведським, але його рослинне м’ясо наразі поступово виходить на ринки Європи. Як стверджує цей бренд, він здатен зімітувати смак та текстуру абсолютно будь-якого м’яса і зробити це, використовуючи самі лише рослинні інгредієнти.

І так, людського м’яса це теж стосується.

Креативна команда, що стоїть за цією диявольськи зухвалою кампанією — це агенція LOLA MullenLowe.

Цікаве завдання зі створення рослинної «людятини» було очолене Анканом Лінденом, розробником продукції, співзасновником та шеф-кухарем Oumph!

«Ми створили бургер зі смаком людятини дуже швидко, щойно ми з’ясували, які саме смак і текстура нам потрібні. Найскладнішою частиною тут було дослідження, яке часом виявилося для нас дивним і не надто приємним. Але це — наш головний і найбільш чудернацький спосіб показати, що рослинний та екологічний підхід до харчування є цілком можливим», — зазначає Анкан Лінден.

А Хенрік Акерман, global brand lead, Oumph!, додає: «У цей Гелловін ми хотіли дійсно вийти за рамки, щоб показати, що наша рослинна продукція може бути схожою на будь-яке м’ясо. Для нас найгуманніший бургер — рослинний».

Такий бургер зі смаком людятини буде доступним лише в Стокгольмі 30 жовтня, напередодні Дня всіх святих.

Команда Oumph! дала виданню The Stable відповіді на деякі з найбільш наболілих питань щодо цього бургера. Зокрема:

Звідки ви знаєте, яке на смак людське м’ясо?

Ми присвятили незліченні години дослідженням, щоб зрозуміти, якими мають бути смак і текстура. Загалом вважається, що людське м’ясо на смак подібне до свинини, але його текстура, скоріше, як у яловичини.

Які інгредієнти, власне, містить цей бургер?

Соя, гриби, пшеничний білок, а також різноманітні жири, прянощі та ароматичні речовини.

В деяких культурах споживають людське м’ясо. Чи не глузуєте ви з них?

Жодним чином. Цим бургером ми просто хотіли показати, що рослинній продукції можна надати смаку будь-якого м’яса, а бренд Oumph! є хорошою альтернативою для тих, хто хоче обрати екологічніший спосіб харчування.

Джерело


Нагадуємо:

Щоб відсвяткувати моторошний сезон, Burger King роздає безкоштовну їжу, за умови, що ви повинні замовити її в найтемнішу відьомську годину.

Теги: гумормаркетинг і комунікаціїфастфуд

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.