Рекламна агенція Doris Advertising осучаснила логотип і задизайнила eye-catching упаковки для «Овочиста» — бренду митих українських овочів.
ТМ «Овочиста» потрібен був візуальний апдейт, щоб «освіжитися», стати ближчою до споживача й максимально диференціюватися від конкурентів.
Doris Advertising почали з логотипа — надали йому чіткості й виразності: прибрали громіздкий слоган, поліпшили кольори й структуру графічних елементів і змінили шрифт на актуальний масивний. Знак став читабельним, більш привітним і дружній.
Слідом за логотипом з’явилася і свіженька комунікаційна упаковка. Дизайн всіх SKU виконаний за єдиною системою, тож тепер бренд легко ідентифікується за будь-якою із позицій лінійки.
Як данину самому продукту — Doris Advertising зробили нове паковання максимально чистим. На ньому багато повітря, а в основі — яскраві кольорові фони, які диференціюють позиції. Частина упаковки спеціально прозора для того, щоб покупець крізь неї розгледів продукт і переконався в якості.
Також ДНК бренду «Овочиста» суттєво підсилили вербальними елементами. У відповідь на споживчі інсайти на лицевій стороні з’явилися меседжі, що комунікують переваги митих овочів. А також тематичні ілюстрації із вказівкою на УТП тієї чи іншої картоплі.
Зворот теж використали з користю: тут можна дізнатися більш про особливість продукту, що в руках, і знайти покроковий рецепт страви, для якої він ідеально підходить.
Мита картопля й морква «Овочиста» в новому дизайні вже красується на полицях відомих національних мереж.
Читайте також:
Філософія неоїжі – брендинг рослинного м’яса від Brand Loft Agency