Незалежно від того, чи ви корпоративний агент з нерухомості чи гуру маркетингу, інноваційне мислення часто є тим, що потрібно, щоб вивести ваш бізнес на новий рівень. На жаль, дуже легко застрягти в колії. Якщо ви не будете обережні, ця стагнація може легко спричинити занепад вашого бізнесу.
Якщо вам потрібна допомога у творчому мисленні, щоб досягти кращих результатів для свого бренду, рішення може зводитися до перенавчання вашого мозку. Змінивши ваш мисленнєвий процес, ви будете мати можливість генерувати інноваційні ідеї, які надають реальний вплив.
1. Прочитайте книгу
Час, який ви витрачаєте на читання та письмо, завжди покращує ваше творче мислення: дослідження підтвердили, що звичні читачі та ті, хто позитивно ставиться до читання в цілому, матимуть більші здібності до творчого мислення, ніж їх однолітки.
Попри те, що підприємці часто мають спокусу читати лише бізнес-книги, варто зазначити, що читання художньої літератури виявилося особливо ефективним у з’єднанні вашого творчого правого мозку та аналітичного лівого. Іншими словами, не соромтеся згорнутися калачиком із «Володарем кілець» або вашою улюбленою книгою Тома Кленсі.
2. Використовуйте мозковий штурм частіше
Коли справа доходить до покращення ваших інноваційних можливостей, думайте про свій мозок як про м’яз. Так само як ви підіймали б гантелі в тренажерному залі, щоб зміцнити руки або ноги, вам також слід «тренувати» свій мозок, щоб покращити свої здібності до творчого мислення.
Один із найкращих способів зробити це — дозволити собі по-справжньому розгулятися з мозковим штурмом. Подумайте про те, щоб періодично змушувати себе вигадувати якомога більше ідей, пов’язаних з певною проблемою одночасно. Записуйте все, що спадає на думку — не викреслюйте ідеї лише тому, що вони здаються занадто обурливими або нездійсненними.
Головна ідея полягає в тому, що ви можете ввійти в практику записування якомога більше ідей. Це допоможе вам у майбутньому стати відкритими для ширшого кола ідей, що дасть змогу більш творчо мислити, коли прийде час розв’язувати проблеми вашого бізнесу.
3. Зробіть акцент на латеральному навчанні
Багато власників бізнесу пишаються тим, що є справжніми спеціалістами у своїй ніші. Немає нічого поганого в тому, щоб розвинути спеціальні знання, які допоможуть вам досягти кращих результатів. Але щоб покращити творче мислення, вам потрібно використовувати латеральне навчання.
Латеральне навчання, по суті, означає, що ви намагаєтеся дізнатися більше про найрізноманітніші теми, включаючи ті, що не належать до обраної вами професії. Ви не обов’язково станете експертом у цих галузях, але ідея полягає в тому, що ви розширите свої знання до точки, коли у вас буде принаймні розуміння теми.
4. Дізнайтесь, як позбутися факторів, що відволікають
Відволікання і творчість мають унікальне співвідношення. Виявилося, що дуже креативні люди легше відволікаються, вони частіше звертають увагу на нерелевантну інформацію, а не відфільтровують її.
Хоча це здається недоліком, це означає, що вони насправді отримують більше інформації — більше ресурсів, які можна використовувати для генерування ідей та рішень. Згодом це змушує творчих мислителів частіше думати про різноманітні потенційні рішення, а не лише про очевидне.
З огляду на це, деякі візуальні відволікаючі фактори лише погіршать ваш процес мислення. Брудний робочий простір або занадто великий доступ до смартфона можуть відтягнути вас від завдання. Хоча цілком нормально дозволяти відриватися, щоб допомогти засвоїти більше інформації, підтримка чистого робочого середовища допоможе вам залишатися зосередженим на поставленому завданні, коли ви працюєте над вирішенням.
5. Не бійтеся зробити перерву
Перерва може здатися відчуттям повної відмови від потенційних відволікань, але розумні перерви можуть забезпечити значний інноваційний поштовх. Щоб стимулювати інновації, перерва часто може відбуватися у вигляді перемикання завдань. Було виявлено, що перемикання завдань покращує когнітивну гнучкість, завдяки чому ви можете краще адаптуватися до різних ситуацій.
Уважне перемикання завдань може стимулювати інновації, не завдаючи шкоди вашій продуктивності.
Розкрийте свій інноваційний мозок
Кожен має в собі креативність та інновації — однак іноді це просто вимагає додаткових зусиль, щоб використати ці здібності. Незалежно від того, чи буде це у формі ідеального маркетингового гасла чи кращого способу обслуговування ваших клієнтів, ви зможете подякувати своїм зусиллям щодо тренування мозку, оскільки ці прориви почнуть відбуватися легше.
Фото на головній: Bret Kavanaugh
Читайте також:
4 методи, щоб не відставати від тенденцій галузі подкастів