• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Чому цей Halloween може стати найбільшим для виробників цукерок?

26 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Чому цей Halloween може стати найбільшим для виробників цукерок?
Share on FacebookShare on Twitter

Оскільки кількість випадків Covid-19 в США зменшується, а понад дві третини жителів США віком від 12 років повністю вакциновані, у виробників цукерок є вагомі підстави вважати, що Halloween повернувся. Це може бути навіть найбільший сезон ласощів.

За оцінками Національної федерації роздрібної торгівлі, покупці цього сезону витратять 10,14 мільярда доларів на продукти, пов’язані з Halloween, у порівнянні з 8,05 мільярда доларів минулого року. Результати опитування свідчать про те, що з них 3 мільярди доларів підуть на цукерки.

«Цього року ми очікуємо сильного росту популярності солодощів для “гаманець або життя”», — сказав Timothy LeBel, президент відділу продажів Mars Wrigley у США.

Halloween дослідження

За даними компанії Numerator, продажі сезонних та звичайних цукерок у другій половині 2021 року вже зросли в порівнянні з аналогічним періодом 2020 та 2019 років.

Споживачі також роблять запаси в Інтернеті. За даними Skai, платформи комерційної розвідки, у вересні американські покупці витратили на цукерки та шоколадні вироби через Amazon на 24% більше, ніж у тому ж місяці минулого року.

«Halloween 2021 року буде в основному багатоканальним, не тільки через збільшення знайомства з покупками цукерок в Інтернеті, але і через тривалу тривогу від пандемії», — сказала Rachel Tipograph, генеральний директор і засновник платформи електронної комерції MikMak.

Tipograph зазначив, що нині цукерки великих розмірів для опту, продаються добре — це хороший знак для trick-or-treaters.

За словами Jason Orellana, старшого менеджера сезонних продажів The Hershey Company, на тлі занепокоєнь минулого року загальні продажі цукерок на Halloween у 2020 році впали приблизно на 5% у порівнянні з 2019 роком. Попри зниження категорії, виробник Hershey’s, Reese’s і Twizzlers повідомив про найбільший Halloween минулого року, коли продажі зросли на 4%. Під час страшного сезону компанія генерує близько 10% своїх річних продажів.

Orellana зазначив, що 2021 рік, ймовірно, буде включати поєднання старих і нових традицій епохи пандемії. «На Halloween ми продовжували брати участь у заходах від початку до середини сезону, як-от декорування, вечори кіно та випічка, і збільшили плани, щоб цього року знову пригощати», — сказав він.

Готовність брати участь у моторошних святах, безумовно, повернулася: 56% дорослих американців планують святкувати Halloween цього року, за даними компанії Morning Consult, що займається розвідкою даних. Це на 42% більше, ніж минулого року, і на рівні 2019 року.

Morning Consult

«Продажі шоколаду та цукерок пожвавились протягом сезону Halloween 2021 року, оскільки ажіотаж продовжує зростати, і споживачі говорять нам, що готові святкувати», — сказав John Downs, президент та генеральний директор Національної асоціації кондитерів.

Щоб викликати більше емоцій в цьому сезоні, Mars Wrigley, компанія, що стоїть за M&M’s, Snickers і Skittles, проводить особисті заходи в Ньюарку, Чикаго, Торонто та Вашингтоні, округ Колумбія. Також співпрацює зі службою доставки, що належить Target, Shipt, що дозволяє споживачам робити покупки з дому.

Минулого року, Mars Wrigley дебютував з додатком під назвою Treat Town, який дозволив користувачам робити trick-or-treat, не встаючи зі своїх комфортних і безпечних диванів.

Ще один показник того, що люди в доброму настрої та готові до вечірок: за даними аналітичної компанії 1010data, онлайн-продажі костюмів для домашніх тварин цього серпня були на 124% вище, ніж у серпні 2020 року.

Джерело


Читайте також:

«Бісить!»: що найбільше дратує читачів у текстах копірайтерів

Як надихнути тисячі Z-тів відриватися разом із брендом? Кейс агенції VIVID та бренду Cheetos

Теги: історіїновинирозвитоксуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025
Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.