Оскільки кількість випадків Covid-19 в США зменшується, а понад дві третини жителів США віком від 12 років повністю вакциновані, у виробників цукерок є вагомі підстави вважати, що Halloween повернувся. Це може бути навіть найбільший сезон ласощів.
За оцінками Національної федерації роздрібної торгівлі, покупці цього сезону витратять 10,14 мільярда доларів на продукти, пов’язані з Halloween, у порівнянні з 8,05 мільярда доларів минулого року. Результати опитування свідчать про те, що з них 3 мільярди доларів підуть на цукерки.
«Цього року ми очікуємо сильного росту популярності солодощів для “гаманець або життя”», — сказав Timothy LeBel, президент відділу продажів Mars Wrigley у США.
За даними компанії Numerator, продажі сезонних та звичайних цукерок у другій половині 2021 року вже зросли в порівнянні з аналогічним періодом 2020 та 2019 років.
Споживачі також роблять запаси в Інтернеті. За даними Skai, платформи комерційної розвідки, у вересні американські покупці витратили на цукерки та шоколадні вироби через Amazon на 24% більше, ніж у тому ж місяці минулого року.
«Halloween 2021 року буде в основному багатоканальним, не тільки через збільшення знайомства з покупками цукерок в Інтернеті, але і через тривалу тривогу від пандемії», — сказала Rachel Tipograph, генеральний директор і засновник платформи електронної комерції MikMak.
Tipograph зазначив, що нині цукерки великих розмірів для опту, продаються добре — це хороший знак для trick-or-treaters.
За словами Jason Orellana, старшого менеджера сезонних продажів The Hershey Company, на тлі занепокоєнь минулого року загальні продажі цукерок на Halloween у 2020 році впали приблизно на 5% у порівнянні з 2019 роком. Попри зниження категорії, виробник Hershey’s, Reese’s і Twizzlers повідомив про найбільший Halloween минулого року, коли продажі зросли на 4%. Під час страшного сезону компанія генерує близько 10% своїх річних продажів.
Orellana зазначив, що 2021 рік, ймовірно, буде включати поєднання старих і нових традицій епохи пандемії. «На Halloween ми продовжували брати участь у заходах від початку до середини сезону, як-от декорування, вечори кіно та випічка, і збільшили плани, щоб цього року знову пригощати», — сказав він.
Готовність брати участь у моторошних святах, безумовно, повернулася: 56% дорослих американців планують святкувати Halloween цього року, за даними компанії Morning Consult, що займається розвідкою даних. Це на 42% більше, ніж минулого року, і на рівні 2019 року.
«Продажі шоколаду та цукерок пожвавились протягом сезону Halloween 2021 року, оскільки ажіотаж продовжує зростати, і споживачі говорять нам, що готові святкувати», — сказав John Downs, президент та генеральний директор Національної асоціації кондитерів.
Щоб викликати більше емоцій в цьому сезоні, Mars Wrigley, компанія, що стоїть за M&M’s, Snickers і Skittles, проводить особисті заходи в Ньюарку, Чикаго, Торонто та Вашингтоні, округ Колумбія. Також співпрацює зі службою доставки, що належить Target, Shipt, що дозволяє споживачам робити покупки з дому.
Минулого року, Mars Wrigley дебютував з додатком під назвою Treat Town, який дозволив користувачам робити trick-or-treat, не встаючи зі своїх комфортних і безпечних диванів.
Ще один показник того, що люди в доброму настрої та готові до вечірок: за даними аналітичної компанії 1010data, онлайн-продажі костюмів для домашніх тварин цього серпня були на 124% вище, ніж у серпні 2020 року.
Читайте також:
«Бісить!»: що найбільше дратує читачів у текстах копірайтерів
Як надихнути тисячі Z-тів відриватися разом із брендом? Кейс агенції VIVID та бренду Cheetos