Burberry щойно запустив свою останню рекламну кампанію, яка зосереджена на свободі та природі. Але інтернет підхопив рекламу й засипав розділ коментарів комбінацією компліментів — і веселих мемів.
Остання реклама під назвою Open Spaces оспівує пустелю та відчуття свободи, оскільки добре одягнені люди, здавалося б, літають через поля, ліси, озера. Нова кампанія відображує «піонерський дух» Burberry і «дослідити нові простори та місця». Реклама зібрала мільйони переглядів на таких платформах, як TikTok і YouTube.
За словами Burberry, нова колекція Open Spaces має на меті «стерти межі між реальністю та фантазією», оскільки реклама розповідає про чотирьох людей, які «вирушають у подорож відкриттів, молодих і мрійливих, серед природної краси британської сільської місцевості». Ми знаємо, про що ви думаєте, чому вони можуть літати? Очевидно, що це метафора «переміщення в нові простори за межі та очікування, відкриття нових горизонтів і можливостей».
Попри всі похвали реклами, вона все ж перетворилася на меми. Оголошення стало вірусним у TikTok і набрало понад 2,5 мільйона переглядів. Користувачі TikTok прокоментували відео на кшталт: «Як це — жувати 5 гумок», «Я, коли моя мама каже, що ми можемо придбати їжу McDonald’s» і «Так створюються кола на полях, інопланетні моделі Burberry». Деякі просто вкрай збентежені рекламою і прокоментували: «Поза морської зірки змушує мене вмирати» та «Я заплутався. Що це й чому вони крутяться?».
Читайте також:
10 свіжих ілюстраторів, які надихають своїми роботами