• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Експерти PRIME Group обговорили перспективи розвитку ринку зовнішньої реклами

22 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Експерти PRIME Group обговорили перспективи розвитку ринку зовнішньої реклами
Share on FacebookShare on Twitter

Ринок зовнішньої реклами у наступному році. Яким він буде з точки зору вартості рекламного контакту, розповсюдженості новітніх технологій, доступності сучасного інвентарю та готовності до експериментів із контентом — про це йшлося на зустрічі рекламодавців та агенцій, що її провів оператор зовнішньої реклами PRIME Group.

Захід у форматі бізнес-сніданку компанія провела 20 жовтня. Зустріч пройшла у невимушеній атмосфері та більше нагадувала побачення давніх друзів. Своїм стратегічним партнерам — представникам агенцій, рекламодавців та галузевих об’єднань — PRIME Group запропонував не тільки гастрономічні, а ще й інформаційні смаколики.

Відкрила захід керівна партнерка компанії Катерина Храмова. Привітавши гостей, вона презентувала «Out Of Home Media Guide. Провідник світом зовнішньої реклами». Видання є черговим етапом розвитку проєкту «Книжка про наружку» (2015), задача якого — сформувати єдиний опис галузі.

Тож про що саме йшлося. Починаючи з весни, український ринок зовнішньої реклами помітно пожвавішав. Згідно з оновленим прогнозом розвитку рекламно-комунікаційного ринку, опублікованим ВРК у липні: «Темпи зростання по відношенню до минулого року перевищують попередні прогнози, оскільки клієнти впевнилися у збереженні високих показників мобільності населення вулицями міст». Про фактори, що зумовили розвиток місцевого ринку розповів Ігор Лазарєв, директор з аналітики PRIME Group. Це, зокрема, інвестиції операторів у модернізацію та цифровізацію інвентаря, відновлення, а згодом й збільшення транспортних та пішохідних потоків, стабільно низька вартість рекламного контакту, стандартизація купівлі цифрового інвентаря тощо.

Наприкінці року сторону попиту чи не найбільше цікавить питання медіаінфляції. «Початок масової вакцинації суттєво покращив споживчі настрої українців. Позитивні очікування від майбутнього спричинили збільшення попиту на споживчі товари, а це своєю чергою підняло загальний рівень цін на рекламному ринку. Ми очікуємо, що в 2022 році інфляція на ринку зовнішньої реклами триматиметься у межах 15–20%», — сказав Андрій Безпалий, директор сейлз-хаузу PRIME Group.

Розвиток цифрового сегменту зумовлює прогрес галузі out of home реклами як в світі в цілому, так і в Україні. «Вже багато років головним трендом є цифровізація інвентаря. Навіть зараз, коли галузь гостро відчуває наслідки минулорічної рецесії, саме заміна класичних носіїв зовнішньої реклами на цифрові сприяє зростанню обсягу ринку і збереженню частки OOH-реклами в глобальній структурі медійних бюджетів», — сказала Наталія Резник Де Пірро, директорка зі стратегічного розвитку PRIME Group. За її словами, як в світі, так і у нас в країні збільшується інтерес з боку рекламодавців до алгоритмічної купівлі інвентарю. Одночасно з цим — здебільшого завдяки технологізації багатьох, на перший погляд, не помітних процесів — спостерігається прогрес в області досліджень аудиторії OOH-реклами та оцінки ефективності комунікації в цьому каналі.

Окрім медійного аспекту зовнішньої реклами на заході обговорювали й креативну складову. Так, Анастасія Постовіт, керівниця відділу дизайну PRIME Group й авторка маскоту компанії, розповіла про те, на що першою чергою потрібно звертати увагу при створенні сюжетів зовнішньої реклами. «У гонитві за оригінальними візуальними образами не варто ігнорувати особливості сприйняття реклами пересічними людьми», — сказала провідна дизайнерка компанії. За її словами, фокусуватись потрібно на лаконічності повідомлення, контрастному колірному рішенні, впізнаваних елементах бренду, розбірливих шрифтових гарнітурах. Окрему увагу було приділено неочевидним моментам, пов’язаним з адаптацією телевізійних роликів для використання на DOOH-носіях.

Наприкінці PRIME Group анонсував відкриття «КОТОШОПУ», де буде реалізуватись продукція з маскотом компанії. В учасників бізнес-сніданку була ексклюзивна можливість першими придбати товари з улюбленцем багатьох та долучитися до благодійної ініціативи: всі зібрані кошти будуть перераховані Kyiv Animal Rescue Group на порятунок тварин.


Читайте також:

«Бісить!»: що найбільше дратує читачів у текстах копірайтерів

Теги: маркетинг і комунікаціїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.