• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Назустріч важливому. Saatchi & Saatchi Ukraine оновила позиціонування та слоган Київстар

23 Жовтня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Назустріч важливому. Saatchi & Saatchi Ukraine оновила позиціонування та слоган Київстар
Share on FacebookShare on Twitter

Команда Київстар запустила нову тарифну кампанію із свіжим динамічним слоганом «Назустріч важливому». Він став відображенням оновленої бренд-моделі та комунікаційної платформи оператора. Динамічність слогану дозволяє змінювати його в залежності від продукту. Позиціонування бренду та слоган розробила команда Saatchi & Saatchi Ukraine.

«Для багатьох Київстар — не просто бренд, а справжній лавмарк! Працюючи над оновленням бренд-моделі та комунікаційної платформи ми врахували це. Задача не стояла у площині революційних змін, треба було сфокусувати бренд, зробити його більш зрозумілим, враховуючи ті надбання, асоціації, які вже були побудовані. Ми віримо, що сформульована цінність Київстар „близькість людей“, що підкреслює важливість емоційного зв’язку, емпатії та підтримки, не тільки допоможе зробити бренд ще більш цілісним, але й знайде відгук в людських серцях», — вважає Костя Шнайдер, chief creative director Publicis Groupe Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine.

«Так, головною цінністю для бренду став зв’язок між людьми, який можливий завдяки технологіям і продуктам компанії. Мобільний зв’язок, інтернет, телемедицина, Big Data, IoT для бізнесу — буквально все, що робить Київстар поєднує людей і створює можливості для кращого життя кожного користувача чи бізнесу. Головною ж темою в комунікації стала відповідь на сакральне запитання „а що насправді важливо?“. Люди важливі, стосунки важливі, можливість почути рідну людину за тисячі кілометрів важлива, а технології — це лише інструмент», — коментує Marcom Head of Київстар Юрій Чорненький.

Ці зміни, звісно, вплинули й на слоган. По-перше, він мав доносити оновлені брендософію і комунікаційну платформу. По-друге, бути адаптивним до будь-яких продуктів та комунікації Київстар. А це широкий спектр: від 4G, тарифних планів, спонсорства івентів до програм з діджиталізації міст та Big Data-рішень для бізнесу.

Під час роботи над слоганом, команді Saatchi & Saatchi Ukraine вдалося сформулювати те найважливіше, що об’єднує абсолютно всі продукти, сервіси і проєкти Київстар. Усе, що робить компанія, вона робить «Назустріч важливому» для своїх користувачів. Постійне розширення покриття мережі 4G, підвищення швидкості інтернету, покращення якості зв’язку — усе це кроки назустріч людям, які хочуть мати зв’язок з близькими людьми, потрібними експертами, цінними клієнтами тощо. Адже «важливе» у кожного різне.

Крокувати назустріч людям — активна позиція бренду, готовність встановити зв’язок з іншими й це те, що вирізняє бренд на українському ринку.


Читайте також:

Як позитивно ставитися до відгуків та критики

Теги: брендингкопірайтингкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.