Любителі технологій часто з нетерпінням чекають випуску новітніх смартфонів, а реклама від Apple і Samsung представляє всі новітні функції. Але Fisher-Price закликає покупців боротися з тенденціями за допомогою ностальгічного телефону Chatter, який тепер підтримує Bluetooth.
У класичній версії дитячої іграшки, яка продається в роздріб за 9,99 долара, є усміхнений поворотний телефон на колесах, який видає дзвінкі звуки. Щоб відсвяткувати 60-ту річницю іграшки, Fisher-Price випустила 19 жовтня ексклюзивно на Best Buy повністю функціональну спеціальну версію телефону за 60 доларів.
30-секундний ролик бренду хвалиться, що «нарешті прийшло минуле», рекламуючи такі функції телефону, як «громіздкий дизайн» та «інтуїтивно зрозумілий інтерфейс» із драматичною музикою та великим планом продукту, який бренд називає як «досить розумний телефон, щоб не поставляти жодних програм».
Пристрій з’єднується з бездротовою технологією Bluetooth в межах 15 футів і може використовуватися для здійснення та отримання дзвінків за тарифним планом на вашому пристрої iOS або Android. Він забезпечує дев’ять годин розмови та має кнопку динаміка.
Ностальгічна естетика, сучасні можливості
У вівторок телефон був швидко розпроданий без попереднього замовлення, хоча нова партія випущена на bestbuy.com позначена як «скоро у продажі». Best Buy також пропонує традиційний телефон зі знижкою у 2 долари. Банерна реклама на веб-сторінці довідника зі святкових іграшок продавця містить перелік ексклюзивів та посилання на сторінку попереднього замовлення.
Реліз є частиною постійної платформи Fisher-Price «Let’s Be Kids», яка заохочує дорослих отримувати радість у грі. Минулого місяця бренд випустив серію анімаційних роликів від Wieden+Kennedy Portland, Against All Odds та Passion Pictures, які відзначали творчу гру, просуваючи іграшки бренду, включаючи Linkimals та Little People. Fisher-Price і Wieden+Kennedy Portland також використовували медіа та Instagram-кампанію в березні, щоб показати, як діти можуть знайти іграшки будь-де.
Читайте також:
10 свіжих ілюстраторів, які надихають своїми роботами
Samsung та K-Pop артистка BIBI запускають колекцію моди в AR